1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » منچستریونایتد – اتلتیکومادرید؛ مبارزه کهنه کارها برای صعود در اولدترافورد

منچستریونایتد – اتلتیکومادرید؛ مبارزه کهنه کارها برای صعود در اولدترافورد

منچستریونایتد - اتلتیکومادرید؛ مبارزه کهنه کارها برای صعود در اولدترافورد

به گزارش زوم اسپورت” امشب و در مهم ترین بازی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم منچستریونایتد و اتلتیکومادرید به مصاف یکدیگر می روند. این بازی اهمیت بسیار بالایی برای دو تیم دارد؛ زیرا دو تیم هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارند و هر دو تیم برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان می جنگند. قهرمانی در این تورنمنت برای هیچ یک از دو تیم غیرممکن نیست اما باید دانست که کدام تیم شانس بیشتری برای کسب این عنوان را دارد؛ پس در ادامه شرایط دو تیم و شانس شان برای صعود به مرحله بعد را بررسی خواهیم کرد:

منچستریونایتد؛ خوش بین به کسب قهرمانی

منچستریونایتد در این فصل نتوانسته آنچه که باید انتظارات را برآورده کند و در لیگ جزیره شرایط خوبی ندارد؛ چرا که هر لحظه ممکن شانس کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را از دست بدهد اما شرایط برای شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان کاملا متفاوت است. آنها توانسته اند با درخشش فوق ستاره پرتغالی حاضر در ترکیب شان به عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله حذفی برسند.

منچستریونایتد - اتلتیکومادرید؛ مبارزه کهنه کارها برای صعود در اولدترافورد

نا گفته نماند که تدابیر رالف رانگنیک سرمربی آلمانی تبار این تیم و حمایت مدیران این تیم نیز از جمله دلایل مهم رسیدن منچستریونایتد به این مرحله است. امشب منچستریونایتد این فرصت را دارد تا در حضور هواداران خود در ورزشگاه اولدترافورد، ورزشگاه خانگی این تیم حریف سرسخت اسپانیایی اش را از پیش رو بردارد.

اتلتیکومادرید؛ ناکامی پس از روز های خوب

اتلتیکومادرید دیگو سیمئونه نیز شرایطی همچون تیم پر افتخار لیگ جزیره دارد. آنها در حالی در این فصل برای کسب سهمیه می جنگند که در فصل گذشته به عنوان قهرمانی لالیگا رسیدند و این روند نزولی برای سرمربی با دانش این تیم کمی عجیب و قابل توجه است. قرمز و سفید پوشان شهر مادرید در پنج سال گذشته توانسته اند دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند و هر دو بار مقابل همشهری خود یعنی رئال مادرید تن به شکست دادند.

منچستریونایتد - اتلتیکومادرید؛ مبارزه کهنه کارها برای صعود در اولدترافورد

اتلتیکومادرید در این فصل لیگ قهرمانان در گروه مرگ مسابقات قرار داشت که در آخر پس از لیورپول و به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی این تورنمنت شد. حال در شرایطی به مصاف شیاطین سرخ می روند که در بازی رفت و در وندا متروپولیتانو شهر مادرید به نتیجه مساوی رسیدند. آنها فرصت پیروزی در خانه را داشتند اما در آخر مدافعان این مقابل مهاجمان پر تعداد حریف وا دادند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.