1403-02-15

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » رافینیازو در لاس‌وگاس | گیشه روزنامه های ورزشی خارجی | 1401/05/02 |

رافینیازو در لاس‌وگاس | گیشه روزنامه های ورزشی خارجی | 1401/05/02 |

رافینیازو در لاس‌وگاس | گیشه روزنامه های ورزشی خارجی | 1401/05/02 |

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا ||یکشنبه 24 جولای 2022|| را در زوم اسپورت بخوانید:

روزنامه های ورزشی امروز

لا گاتزتا دلو اسپورت

لا گاتزتا دلو اسپورت روزنامه‌ای ایتالیایی است که به موضوعات پیرامون ورزش و حواشی آن می‌پردازد. این روزنامه ابتدا در ۳ آوریل ۱۸۹۶ به چاپ رسیده که در آن اولین دوره بازی‌های المپیک مدرن را که در آتن برگزار می‌شد، پوشش می‌داد. این روزنامه فراتر از گزارش دادن و خبررسانی ورزشی عمل می‌کند، چون وقایع مهم را به روز شرح می‌داد شامل دورهای مسابقات جیرود ایتالیا که از سال ۱۹۰۹ آغاز شده‌است.

تیتر امروز

یوونتوس، همه پشت سر آسِ الگری
دی ماریا می‌درخشد
میلان؛ توقف در مجارستان، آن‌ها به دکتلار نیاز دارند
اینتر وابسته به لوکاکو و لائوتارو؛ شکست دیرهنگام مقابل لانس

کوریره دلو اسپورت

کوریره دلو اسپورت – استودیو (ایتالیایی: Corriere dello Sport – Stadio) یک روزنامه ملی ایتالیایی با موضوع ورزشی است که در رم مستقر است. این روزنامه یکی از سه روزنامه بزرگ ورزشی ایتالیا است و بزرگترین اجتماع مخاطبان را در مرکز و جنوب ایتالیا دارد که این موضوع آن را به چهارمین روزنامه پر مخاطب در سطح کشور ایتالیا بدل کرده‌ است.

تیتر امروز

مکس لذت می‌برد
ستارگان بزرگ در زمین و یک یوونتوس پیشرو؛ فصل از همین حالا برای آن‌ها شروع شده
میلان و اینتر متوقف شدند؛ رم مقابل نیس کامبک زد
درآمد 64 میلیون یورویی ساسولو از فروش اسکاماکا و بوگا

توتو اسپورت

توتو اسپورت روزنامه ایتالیایی که در تورین ایتالیا واقع است. توتو اسپورت برای اولین بار در ۳۰ جولای ۱۹۴۵ منتشر شد که البته در آن روز ها به صورت هفتگی منتشر می شد. سپس در ۱۲ مارچ ۱۹۵۱ به صورت روزانه چاپ شد. اکثر مخاطبان این روزنامه در شهر های تورین، میلان، رم و جنوا حضور دارند.

تیتر امروز

پوگبا، می‌خواهم برای جوانان الگو باشی
میلان و اینتر سیلی خوردند اما پیولی می‌تواند دکتلار را در تیمش ببیند

مارکا

مارکا روزنامه‌ای ورزشی است که در کشور اسپانیا منتشر می‌شود. مطالب این روزنامه عمدتاً مرتبط به فوتبال می‌باشد.این روزنامه در سال ۱۹۳۸ تأسیس شده است. هم‌اکنون آن‌ها با بیش از ۲٬۳۰۰٬۰۰۰ خواننده، پرخواننده‌ترین روزنامه اسپانیا محسوب می‌شوند و بیش از نیمی از خوانندگان ورزشی این کشور را به خود اختصاص داده‌اند. مارکا به هواداری از باشگاه رئال‌مادرید مشهور است.

تیتر امروز

رافینیازو در لاس‌وگاس

آ اس

آ اس دیاریو روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان است که اخبار دنیای فوتبال را پوشش می دهد. آ اس بخشی از یک مجموعه رسانه ای PRISA است که شامل نشریه EL pais و Cinco Dias نیز می باشد. این نشریه به انتشار اخبار تیم های رئال مادرید، اتلتیکومادرید، ختافه، لگانس و رئال وایکانو می پردازد. روزنامه آ اس با روزنامه مارکا در حال رقابت است.

تیتر امروز

ال‌کلاسیکویی برای به سرانجام رسیدن
وضعیت سبایوس، مایورال و آسنسیو روی هوا
اصرار بارسلونا روی کونده و حاصل نشدن توافق برای آزپیلیکوئتا

موندو دپورتیوو

موندو دپورتیوو که در اسپانیا به معنای جهان ورزش است یک روزنامه سراسری فوتبالی اسپانیایی است که در بارسلونا مستقر است. اولین نسخه این روزنامه در ۱ فوریه ۱۹۰۶ به عنوان یک نشریه هفتگی به چاپ رسید. این روزنامه قدیمی ترین روزنامه ورزشی است که در اسپانیا چاپ می شود و نیز پس از روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، دومین روزنامه با سابقه در حوزه ورزش در اروپا به حساب می آید.

تیتر امروز

کونده، قرمز آتشین
رقابت داغ بارسلونا و چلسی برای جذب مدافع سویا

اسپورت

اسپورت یک روزنامه ورزشی روزانه اسپانیایی است که در بارسلونا اسپانیا مستقر است. این روزنامه در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد. از نظر ایدئولوژیک این روزنامه خود را به عنوان حامیان باشگاه فوتبال بارسلونا معرفی می کند. شعار آنها تا ابد به همراه بارسا است و به طور معمول برای خوانندگان کاتالونیایی می نویسد. اسپورت همچنین اخبار باشگاه اسپانیول و به طور کلی ورزش را پوشش می دهد.

تیتر امروز

تمام تلاش بارسلونا برای کونده
چهار شگفت‌انگیز ژاوی هرناندز

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.