1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » لوتون تاون و چالش بقا؛ تیم های تازه وارد لیگ انگلیس از زاویه ای نزدیکتر

لوتون تاون و چالش بقا؛ تیم های تازه وارد لیگ انگلیس از زاویه ای نزدیکتر

لوتون تاون و چالش بقا؛ تیم های تازه وارد لیگ انگلیس از زاویه ای نزدیکتر

به گزارش زوم اسپورت” آمدن آنها به لیگ برتر انگلیس برای اولین بار هم با کلی اتفاق و حوادث غیرمنتظره همراه بوده و ماندن لوتون تاون در این سطح به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. آنها بدون تردید فقط یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم تمدید اقامت باشگاه در لیگ برتر انگلیس برای فصل‌های بعدی است. راب ادواردز 40 ساله ولزی در راس کادر فنی این تیم قرار دارد و باید شاگردانش را برای رقم زدن اتفاقات و حوادث غیرمنتظره دیگری به منظور بقا در لیگ برتر آماده کند. لوتون تاون عرصه تازه‌ای را برای نام‌آوری تجربه می‌کند. شرایطی که می‌تواند مثل شمشیری دولبه باشد. لبه اول آن انگیزه حضور موفق در این میدان جدید و اشتیاق دویدن پا به پای بزرگان و لبه دوم کمبود تجربه و نیروها و سرمایه کافی برای رویارویی با همان بزرگان است. هر لبه این شمشیر که برنده‌تر عمل کند، نتیجه پایانی این ماجراجویی را رقم خواهد زد اما می‌توان حدس زد آنها به هیچ قیمتی نمی‌خواهند موفقیت بزرگ خود را شکست خورده تحویل بگیرند. میدان جدید آنقدر جاذبه دارد که لوتون تاون برای حفظ آن و باقی ماندن در آن خودش را به آب و آتش بزند.

بررسی فنی

آنها فصل گذشته خط حمله قابل قبولی نداشتند و با آمار 57 گل زده در 46 مسابقه به وضوح برای باز کردن دروازه رقبای بزرگ خود احتیاج به تقویت دارند. این در حالی است که سرمایه‌های چشم‌گیری هم در اختیار لوتون تاون نیست و آنها پیش از جذب بازیکنان جدید باید به فکر رساندن استانداردهای باشگاه با معیارهای لیگ برتر باشند. همه چیز برای تیم ادواردز ترسناک و دشوار به نظر می‌رسد. آنها پا به دنیای بزرگ و پر ماجرا و ناشناخته‌ای می‌گذارند که معلوم نیست چه سرنوشتی برایشان رقم خواهد زد. باارزش‌ترین بازیکن ترکیب فعلی تیم 6 میلیون یورو قیمت دارد و مجموع ارزش بازیکنان لوتون تاون به زحمت به 36 میلیون یورو می‌رسد؛ یعنی کمتر از یکی از خریدهای معمولی تیم‌های نه چندان مدعی لیگ برتر! کارلتون مریس با 20 گل زده در فصل گذشته بهترین گلزن این تیم نام گرفت و امیدها در همه جای زمین و ورزشگاه کوچک خانگی لوتون به او ختم می‌شود. این تیم حتی چندان جوان هم نیست و از پدیده‌هایی برای درخشش و جاه‌طلبی نسبتا خالی به نظر می‌رسد.

لوتون تاون و چالش بقا؛ تیم های تازه وارد لیگ انگلیس از زاویه ای نزدیکتر

چشم‌انداز

لوتون تاون باید از اولین دقیقه بازی در لیگ برتر انگلیس بیشترین لذت را ببرد و تا آخرین دقیقه برای بقا در این دنیای جدید و دفاع از این دستاورد نوین باشگاه بی‌وقفه بجنگد. بقا تنها واژه دنیای هوادارانی است که حاضرند برای رسیدن تیمشان به لیگ برتر انگلیس پشت سر خود را با تتوی لوگوی باشگاه بیارایند. اگر رسیدن لوتون تاون به لیگ برتر انگلیس با بقای این باشگاه در این سطح همراه شود، شادی پایان فصل سکوهای نه چندان پر زرق و برق ورزشگاه کوچک باشگاه حتی از شادی صعود به لیگ برتر بیشتر و پرشورتر خواهد بود. جشن بقا برای این تیم به اندازه جشن قهرمانی برای یکی از قدرت‌های لیگ با شادمانی و لذت همراه می‌شود. سرمربی تیم تازه وارد لیگ برتر انگلیس شاید این روزها با خودش و با تمام شاگردانش در حال تکرار یک جمله هستند؛ فقط در این میدان زنده بمان!

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.