1403-02-20

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » پیش بازی پرسپولیس و استقلال ؛ دربی 94

به گزارش زوم اسپورت ” دو تیم استقلال و پرسپولیس فردا دوشنبه ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی با داوری رضا کرمانشاهی ، آرمان اسعدی ، تورج عیوض محمدی به مصاف هم میروند .این دو تیم در آخرین تقابل خود با نتیجه ی 2-2 به بازی پایان دادند . استقلال با 9 بازی و 18 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و پرسپولیس نیز با 7 بازی و 11 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و به همین دلیل بازی فردا از اهمیت زیادی برای پرسپولیس برخوردار است .

پیش بازی پرسپولیس و استقلال ؛ دربی 94

استقلال در 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 تساوی به دست آورده است و این درحالیکه است که پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود 1 برد و 4 تساوی کسب کرده است .طبق پیش بینی ها به نظر می رسد که احتمال برد استقلال نسبت به پرسپولیس بیشتر باشد به این دلیل که بازیکنان استقلال هم در شرایط روحی خوبی هستند و هم امادگی بیشتری دارند و از نظر جدول نیز در جایگاه بهتری هستند .

گل محمدی فشار زیادی را متحمل شده است زیرا در چند بازی اخیر لیگ برتر و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا در برابر حریفان خود نتوانسته است نتایج چندان خوبی کسب کند و فقط یک برد مقابل پدیده به دست آورده است و برد دربی میتواند این فشار ها را از دوش گل محمدی بردارد و اما فکری که اولین دربی خود را به عنوان سرمربی تجربه می کند شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و با برد در دربی خیالش آسوده تر خواهد شد .

تیم های گل محمدی و فکری در آخرین تقابل خود به نتیجه ی 1-1 رضایت دادند و این در حالی بود که فکری مربی نساجی مازندران بود و توانست در قائمشهر تیم یحیی را پس از 10 برد متوالی در فصل گذشته متوقف کند .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.