1403-02-23

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » دربی 96 خاص بود ؛ نبرد سرخابی ها در ضربات پنالتی به سود استقلال به پایان رسید

دربی 96 خاص بود ؛ نبرد سرخابی ها در ضربات پنالتی به سود استقلال به پایان رسید

به گزارش زوم اسپورت ” شب گذشته در یک بازی بسیار هیجان انگیز از مسابقات جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند . این بازی علاوه بر جنبه رقابتی از لحاظ دیگری هم برای دو تیم حائز اهمیت بود . پرسپولیسی ها برای کسب دو گانه می جنگیدند و استقلالی ها برای اینکه حداقل شانسی برای کسب یک جام در این فصل داشته باشند به میدان آمدده بودند .

دربی 96 خاص بود ؛ نبرد سرخابی ها در ضربات پنالتی به سود استقلال به پایان رسید

در نیمه اول، شاهد بازی سرد و بی روحی بودیم و دو تیم موقعیت آنچنانی و خاصی نداشتند. در نیمه دوم اما بازی به مراتب بهتر شد اما باز هم دو تیم موفق به زدن گل نشدند. بازی به وقت های اضافه کشیده شد و در نیمه اول این وقت، بازی به شدت زیبا و جذاب بود و دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. در نیمه دوم وقت های اضافه نیز باز هم بازی شبیه قبل شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ندیدیم تا بازی به پنالتی ها کشیده شود.

دربی 96 خاص بود ؛ نبرد سرخابی ها در ضربات پنالتی به سود استقلال به پایان رسید

دو تیم فصل پیش نیز در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته بودند و همان بازی نیز به ضربات پنالتی کشیده شد . در بازی فصل گذشته این آبی ها بودند که صاحب برتری شدند و به مرحله بالاتر صعود کردند . در آن بازی نیز فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلالی ها حضور داشت و اگر این بازی را استقلال می برد تاریخ تکرار می شد .

و همینطور نیز شد … استقلال در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 3 برنده بازی شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد . این بازی نسبت به بازی های گذشته دو تیم متفاوت تر بود ؛ به طوری که داوری آقای فغانی حواشی کمتری به خود داشت و اینکه در کل بازی بهتری رو شاهد بودیم .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.