1403-02-20

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » دربی 94 ؛ همراه با اتفاقات حساس و هیجان انگیز

دربی 94 ؛ همراه با اتفاقات حساس و هیجان انگیز

به گزارش زوم اسپورت ” دیروز در یک بازی بسیار حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند . دربی 94 یکی از حساس ترین و هیجان انگیز ترین دربی های تمام ادوار گذشته بود . اما این دربی تماشایی همراه با اشتباهاتی نیز بود که از جمله آنها میتوان به خطای هند (پنالتی) سوخته استقلال و اخراج نشدن عارف غلامی بازیکن استقلال اشاره کرد .

ساعت 16:35 روز گذشته سوت بازی به صدا در آمد و کمتر از 2 دقیقه استقلال به گل رسید . گلی که باعث شد روحیه ها تفاوت پیدا کنند و استرس ها بیشتر شوند و البته استقلال عقب بکشد . مالکیت کاملا از آن سرخپوشان بود و استقلالی ها چشم به ضد حملات دوخته بودند . رشید مظاهری و حامد لک تا قبل از این بازی در 7 بازی 5 کلین شیت داشتند که آمار فوق العاده ای برای سنگربانان دربی محسوب می شد .

دربی 94 ؛ همراه با اتفاقات حساس و هیجان انگیز

در نیمه اول بازی استقلالی ها اعتراضات شدیدی نسبت به داوری رضا کرمانشاهی نشان دادند که ثمره این اعتراضات دریافت کارت زرد فکری بود . پرسپولیس در نیمه اول چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد که هیچکدام از آنها به تور دروازه مظاهری ننشست .

در نیمه دوم اما پرسپولیس طوفانی شروع کرد و همان پنج دقیقه ابتدایی نیمه دوم توانست به گل برسد . جواهر آینده دار پرسپولیس ، مهدی عبدی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند . محمود خان اما نیمه دوم را با یک تعویض تهاجمی آغاز کرد که با این وجود هم نتوانست فرصت زیادی ایجاد کند . اشتباهات متوالی مدافعان استقلال گل دوم را هم برای پرسپولیس ساخت و زننده گل وحید امیری بود .

دربی 94 ؛ همراه با اتفاقات حساس و هیجان انگیز

اما با دریافت این گل استقلال باز هم سبک و تاکتیک درستی نداشت و در جنگ میانه میدان عملا یک بازنده بود . آبی پوشان پایتخت فرصت هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها دروازه لک را تهدید نمیکرد . دقیقه 92 یک پاس خوب به مهدی قائدی داده شد و برای این بازیکن فرصت طلب همین کافی بود تا دروازه رقیب سنتی شان را باز کند .

دربی 94 ؛ همراه با اتفاقات حساس و هیجان انگیز
دربی 94 ؛ همراه با اتفاقات حساس و هیجان انگیز

سر انجام این بازی حساس و پر هیجان با نتیجه دو بر دو مساوی تمام شد تا دربی برای سومین بار متوالی با این نتیجه پر گل به پایان برسد . اما این پایان کار نبود ، چرا که هر دو تیم اعتراضاتی به داوری داشتند که میتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد . از صحنه برخورد با دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه تا خطای عارف غلامی که نذاشت بازیکن پرسپولیس در موقعیت تک به تک قرار بگیرد .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.