1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » ویارئال – بایرن مونیخ؛ تاخت و تاز ادامه دار زیردریایی ها با اونای امری

ویارئال – بایرن مونیخ؛ تاخت و تاز ادامه دار زیردریایی ها با اونای امری

ویارئال - بایرن مونیخ؛ تاخت و تاز ادامه دار زیردریایی ها با اونای امری

به گزارش زوم اسپورت” بایرن‌مونیخ در دیگر مسابقه سه‌شنبه شب در حالی میزبان ویارئال بود که بازی رفت را در خانه حریف، یک بر صفر باخته و امیدوار بود همانند دور قبلی و مصاف برابر سالزبورگ، این بار نیز با کسب بردی پرگل در آلیانز آرنا به مرحله بعدی راه یابد.

بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت و بایرن‌مونیخ در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 52 به گل رسید. در حالی که بازیکنان بایرن با پرس خود از یک‌سوم دفاعی حریف عرصه را بر بازیکنان ویارئال تنگ کرده بودند، سرانجام دنی پارخو با یک پاس بد وادار به اشتباه شد تا توپ در اختیار بازیکنان بایرن قرار گیرد. توماس مولر توپ را به رابرت لواندوفسکی رساند و او نیز با ضربه پای راست و عبور توپ از بین پاهای پائو تورس و بعد از برخورد به تیر دروازه، گل برتری بایرن را زد تا حساب کار در مجموع 1-1 شود. 

ویارئال - بایرن مونیخ؛ تاخت و تاز ادامه دار زیردریایی ها با اونای امری

در حالی که این بازی نیز همانند بازی برنابئو در آستانه ورود به وقت‌های اضافه بود، تعویض طلایی اونای امری در دقیقه 88 ضربه کشنده را بر پیکره بایرن و یولین ناگلزمن وارد کرد. پارخو که روی گل اول مقصر بود، با تصمیم سریع خود ضد حمله‌ای ایده‌آل را پایه‌گذاری کرد. جیووانی لوسلسو پس از دریافت پاس توپ را در اختیار جرارد مورنو قرار داد و او نیز در آخرین لحظه، پاس عرضی خود را برای ساموئل چوکووئزه ارسال کرد تا وینگر نیجریه‌ای که تنها 4 دقیقه قبل به زمین آمده بود، با پای چپ توپ را از بالای سر نویر عبور داده و گل تساوی را به ثمر برساند. 

ویارئال - بایرن مونیخ؛ تاخت و تاز ادامه دار زیردریایی ها با اونای امری

ویارئال این نتیجه را تا پایان حفظ کرد تا با برتری 2 بر یک در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت، برای دومین بار در تاریخ خود (06-2005) به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. قهرمان لیگ اروپا که سه شنبه شب برابر 70 هزار تماشاگر حاضر در آلیانز آرنا جشن صعود گرفت، از شهری برخاسته که تنها کمی بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد! حریف ویارئال در نیمه نهایی فصل مورد اشاره، آرسنال بود و آن‌ها اکنون نیز می‌توانند خود را برای جدال با یک تیم انگلیسی دیگر آماده کنند؛ چرا که لیورپول با برتری 3 بر یک برابر بنفیکا در لیسبون، راه صعود را تا حدود زیادی طی کرده است. 

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.