1403-03-01

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » منچسترسیتی برنده جنگ بزرگ و پی اس جی برنده خشونت های بازی

منچسترسیتی برنده جنگ بزرگ و پی اس جی برنده خشونت های بازی

منچسترسیتی برنده جنگ بزرگ و پی اس جی برنده خشونت های بازی

به گزارش زوم اسپورت ” دیشب در یک بازی جنجالی و جذاب دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند . بازی در شرایطی آغاز شد که سیتیزن ها بازی رفت را در زمین حریف با نتیجه دو بر یک با پیروزی به پایان رساندند . این دیدار که در ورزشگاه اتحاد و شهر منچستر برگزار می شد برای دو تیم از ارزش های بالایی برخوردار بود .

تیم گواردیولا در ترکیبش مهاجم هدف نداشت و پپ تعداد هافبک هایش را افزایش داده بود تا بتواند حملات حریف را خنثی و از زمین حریف ، کار پرسینگ را انجام دهد . در طرف دیگر اما پوچتینو ستاره خود کیلیان امباپه را در اختیار نداشت و این ضربه بزرگی به او و سبک بازی تیمش بود . نکته حائز اهمیت در بازی قبلی این بود که شاگردان پوچ بعد از دقیقه 20 بازی دیگر نتوانستد شوت به سمت چارچوب دروازه سیتی بزنند .

منچسترسیتی برنده جنگ بزرگ و پی اس جی برنده خشونت های بازی

در آخر اما تیمی که بهتر بازی کرد به نتیجه بهتری هم دست یافت . منچستر سیتی خیلی خوب توانست بازی را مدیریت کند ، از ضد حملات استفاده کند ، مهاجمان حریف را خنثی کند و بازی را هم مال خود کند . گواردیولا به اولین فردی تبدیل شد که توانست منچستر سیتی را به فینال لیگ قهرمانان برساند و خیلی هم بدش نمی آید که صاحب جام قهرمانی شود .

حال منچسترسیتی اولین فینالیست رقابت های امسال است و باید منتظر ماند که در دیدار امشب دو تیم رئال مادرید و چلسی ، کدام یک حریف بعدی سیتیزن ها در فینال استانبول خواهند بود .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.