1403-02-23

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » چلسی نفس رئال را برید ؛ منچستر سیتی و چلسی در فینال تمام انگلیسی
چلسی نفس رئال را برید ؛ منچستر سیتی و چلسی در فینال تمام انگلیسی

به گزارش زوم اسپورت ” دیشب در یک دیدار بسیار جذاب و پر هیجان دو تیم چلسی و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند . بازی رفت چلسی توانست یک تساوی ارزشمند در ورزشگاه دی استفانو بگیرد و اگر نتیجه بازی برگشت بدون گل تموم می شد تیم توماس توخل به مرحله بعد راه می یابید . کهکشانی ها اگر میخواستند به فینال بروند باید حتما گلزنی می کردند .

اما با وجود دفاع های خیلی خوب و هماهنگ و ادوارد مندی سنگربان سوپر استار چلسی ، گلزنی به این تیم کار خیلی سختی بود . زیدان که همیشه به عنوان مرد روز های بزرگ از او یاد می شد اما نتوانست بر توخل آلمانی غلبه کند و به جز چند موقعیت خطرناک در نیمه اول ، موقعیت آن چنانی ای نداشتند .

چلسی نفس رئال را برید ؛ منچستر سیتی و چلسی در فینال تمام انگلیسی

مرد باهوش آلمانی امسال تا به اینجای کار به هیچ یک از تیم های بزرگ پنج لیگ معتبر اروپایی نباخته است . بر خلاف انتظاراتی که می رفت اما چلسی بازی را هجومی و با پرس های با تعداد نفرات بالا آغاز کرد و همین تاکتیک نیز نتیجه ای بسیار خوب بر جای گذاشت . چلسی دو گل به پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا زد و مجموعا با نتیجه 3 بر 1 از سد آنها گذشت .

حالا توماس توخل و چلسی باید در فینال تمام انگلیسی شهر استانبول باید به مصاف منچستر سیتی و پپ گواردیولا بروند که با توجه به بازی های گذشته دو تیم کار آسانی نخواهند داشت . اما قبل از برگزاری فینال ، دو تیم در هفته 35 لیگ جزیره و در دیدار برگشت به مصاف هم می روند . اگر منچستر سیتی پیروز شود قهرمانی اش را قطعی میکند و اگر چلسی برنده از بازی خارج شود همچنان در جمع top 4 خواهد ماند .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.