1403-02-20

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » شهرآورد بزرگ ؛ اما بدون تماشاگر
شهرآورد بزرگ ؛ اما بدون تماشاگر

به گزارش زوم اسپورت ” در حالی که شش روز تا شهرآورد بزرگ تهران فاصله داریم ، دو تیم پرسپولیس و استقلال با انگیزه فراوان آماده برگزاری شهر آورد هستند . استقلالی ها پر امید تر از همیشه به مصاف سرخ ها می روند در حالی که پرسپولیسی ها هم انگیزه فراوانی دارند . استقلال با دو گل از سد آلومینیوم اراک گذشت و پرسپولیس برای سومین بار متوالی به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید .

حالا آبی ها به صدر جدول رسیده و بیش از هر زمان دیگری به فتح دوباره لیگ ایران اومیدوار شدند . آن ها اطمینان دارند که با شکست در دربی نیز این جایگاه را به رقیب سنتی نمی بازند و شاید همین موضوع شمشیر دو لبه برای شاگردان محمود فکری باشد ؛ برد با آرامش یا باخت از سر غافل گیری .

شهرآورد بزرگ ؛ اما بدون تماشاگر

اما رقیب تیم آبی ، حریفی زخم خورده و به شدت با انگیزه است . تیمی که تا پای جام آسیا هم رفت اما به چیزی بهتر از مدال نقره ای رنگ نرسید و بعد از آن هم هر چه تلاش کرد که این کابوس را پشت سر بگذارد ، به یک سد محکم و اما-اگر خورد .

آن ها برای پیروزی مقابل نساجی حریف گلر جوان تیم شمالی نشدند و تا دقیقه 90 از ذوب آهن پیش بودند اما … اما بازی با سپاهان بی حرف و حدیث بود . تیم یحیی گل محمدی نمایش دلپذیری ارائه نکرد  و در ترکیب خود مهاجمی هم نداشت که به آن دل خوش کند . تیم فکری هم چندان آرام و بی اضطراب نیست . شیخ دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم اگرچه در مقابل آلومینیوم پاس گل داد اما هنوز به مهاجم مدنظر آبی ها تبدیل نشده و خط هافبک آبی ها نیز با ایده آل کادر فنی فاصله دارد .

در جدول استقلال با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با دو برد و پنج تساوی، ۱۱ امتیاز دارد و در رتبه دهم جای گرفته است. آن ها برای صدرنشینی باید هر سه بازی عقب افتاده (استقلال، مس، گل گهر) را با پیروزی پشت سر بگذارند.

با این حال ، شما برنده شهرآورد بزرگ تهران را کدام یک میدانید ؟

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.