1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » برانکو ایوانکوویچ ؛ دردسری جدید برای پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ ؛ دردسری جدید برای پرسپولیس

به گزارش زوم اسپورت ” در تاریخ 8 آبان ، باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه‌ای به فیفا دریافت تمام مطالبات این مربی را از باشگاه ایرانی تایید کرده است و دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس را اعلام کرد .

در بخشی از این نامه چنین آمده است: ” در ارتباط با پرداخت نهایی طلب و مکاتبه ارسالی از سوی باشگاه پرسپولیس به تاریخ 29 اکتبر(8 آبان) ، به این وسیله تایید می‌نماییم که باشگاه پرسپولیس ایران ، کلیه ارقام طلب آقای برانکو ایوانکوویچ را مطابق با رای صادره تک داور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا به تاریخ 26 فوریه 2020 پرداخت نمود.

به این ترتیب آقای برانکو ایوانکوویچ از امروز، هیچ‌گونه ادعای مالی، در خصوص موضوع حاضر نسبت به باشگاه پرسپولیس ندارد . پرداخت رقم کل در 69 بخش و از تاریخ 5 آگوست2020 تا 29 اکتبر واریز گردید . در این موقعیت مایل هستیم از فیفا برای حمایت حقوقی، تشکر نماییم. همچنین لازم است از سعی و تلاش بزرگ و اراده مدیرعامل باشگاه ، آقای مهدی رسول‌پناه و کادر اداری نیز قدردانی کنیم که توانستند منابع مالی را تامین کنند “.

با نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد که دردسری تازه برای پرسپولیس به وجود آمده است و وکیل برانکو با ارسال نامه ای به فیفا طلب پاداش صعود به لیگ قهرمانان آسیا 2020 و مالیات دستیاران برانکو را کرده است . مبلغ مالیات دستیاران برانکو 20 هزار یورو و پاداش صعود به لیگ قهرمانان آسیا هم 15 هزار یورو است البته ناگفته نماند که خود برانکو چنین چیزی را مدعی نشده است .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.