1403-02-20

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » دیاباته ، قائدی ؛ جواهرانی که وجودشان برای هر تیمی آرزوست

دیاباته ، قائدی ؛ جواهرانی که وجودشان برای هر تیمی آرزوست

به گزارش زوم اسپورت ” امروز و در جریان رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر خلیج فارس دو تیم استقلال و تراکتور سازی در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند . این بازی حساس را شاگردان فکری با دو گل دیاباته و یک گل قائدی با پیروزی پشت سر گذاشتند . استقلال در قبل نیز به مصاف پرسپولیس رفت و شهر آورد را برگزار کرد که در آن بازی مهدی قائدی در دقایق پایانی یک گل به ثمر رساند و تیمش را از شکست نجات داد .

دیاباته ، قائدی ؛ جواهرانی که وجودشان برای هر تیمی آرزوست

مهدی قائدی چهار بازیه متوالی است که برای آبی پوشان گل می زند که یکی از آنها مقابل رقیب سنتی شان ، پرسپولیس باعث شد که تیم فکری دست خالی ورزشگاه را ترک نکند . قائدی امروز هم فوق العاده کار کرد و توانست با خلاقیتی که دارد یک گل و یک پاس گل را مقابل تراکتور در کارنامه خود ثبت کند . این بازیکن جوان هنوز راه زیادی را در پیش دارد و برای تیمی وجودش یک آرزو محسوب میشود .

دیاباته ، قائدی ؛ جواهرانی که وجودشان برای هر تیمی آرزوست

شیخ دیاباته نیز که در فصل گذشته توانست آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند امروز دو بار دروازه حریف را باز کرد . بازیکن خوش اخلاق استقلال هماهنگی خوبی با مهدی قائدی دارد که امروز این هماهنگی نتیجه خوبی ر بر جای گذاشت . شایعاتی در مورد جدا شدن او از استقلالی ها به گوش می رسد که برای استقلالی ها کمی نگران کننده است .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.