1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » بایرن مونیخ _ پاری سن ژرمن؛ رقابتی جذاب و هیجان انگیز برای عاشقان فوتبال

بایرن مونیخ _ پاری سن ژرمن؛ رقابتی جذاب و هیجان انگیز برای عاشقان فوتبال

بایرن مونیخ _ پاری سن ژرمن؛ رقابتی جذاب و هیجان انگیز برای عاشقان فوتبال

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در حساس‌ترین دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش زوم اسپورت” امشب و در مهمترین دیدار از هفته نخست مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23-2022، دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این در حالی است که هیچ یک از این دو تیم در دوران اوج قرار ندارند. پاریسی‌ها هفته دشواری را با قبول شکست برابر مارسی در جام حذفی و موناکو در لیگ فرانسه پشت سر گذاشته‌اند و گالتیه حالا چهار شکست را در سال 2023 تجربه کرده است. با این وجود، بازگشت کیلیان امباپه و لیونل مسی از مصدومیت می‌تواند خبر بسیار خوبی برای این تیم باشد.

بایرن مونیخ _ پاری سن ژرمن؛ رقابتی جذاب و هیجان انگیز برای عاشقان فوتبال

شرایط در مونیخ هم زیاد متفاوت نیست. بایرن صدرنشین بوندسلیگاست اما پس از سه تساوی در ماه ژانویه، یونیون برلین به فاصله یک امتیازی و دورتموند به فاصله سه امتیازی این تیم رسیده‌اند. مصاحبه جنجالی مانوئل نویر جو این تیم را بهم ریخته است. مصدومیت سادیو مانه هم شرایط را برای یولیان ناگلزمان سخت‌تر از قبل کرده است. این دو تیم مدعی قهرمانی هستند و این بازی بسیار تماشایی خواهد بود.

این دو تیم تاکنون ۱۱ بار برابر هم به میدان رفتند که ۶ برد برای پاریسی‌ها و ۵ برد برای بایرن مونیخ ثبت شده است و جالب اینکه در این بازی‌ها هر دو تیم ۱۵ بار موفق به باز کرده دروازه تیم مقابل شدند. دو تیم در مهمترین بازی خودشان در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که بایرن مونیخ توانست برنده شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد.بایرن مونیخ ۶ بازی خود را در این فصل با برد به پایان رسانده است و ۱۸ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه دارد. 

بایرن مونیخ _ پاری سن ژرمن؛ رقابتی جذاب و هیجان انگیز برای عاشقان فوتبال

بازی برابر پاری سن ژرمن همیشه برای باواریایی‌ها دشوار بوده است. از بین تیم هایی که بیش از ۱۰ بار برابر بایرن مونیخ قرار گرفتند، پاری سن ژرمن با درصد برد ۵۵ درصد بیشترین درصد برد را داشته است. پاری سن ژرمن در ۳۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشده و آن یک بازی هم فینال لیگ قهرمانان برابر همین تیم بایرن مونیخ بوده است. پاری‌سن ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف موناکو رفت. پاری‌سن ژرمن که مهمان این بازی بود با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

وضعیت پاری‌سن‌ژرمن قبل از این بازی بزرگ اصلا مناسب نیست و بعد از شکست برابر موناکو در لیگ فرانسه تشنج در باشگاه به وجود آمده است و حتی اختلافات مدیریتی هم درباره ادامه‌دادن با گالتیه زیاد است. روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود نوشت که دیدار برابر بایرن‌مونیخ آخرین فرصت گالتیه است و چنانچه این تیم نتواند راهی دور یک‌چهارم نهایی شود به طور قطع اخراج خواهد شد.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.