1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » انتقال های بزرگ باقیمانده؛ تابستان هیجان انگیزتری خواهیم داشت؟

انتقال های بزرگ باقیمانده؛ تابستان هیجان انگیزتری خواهیم داشت؟

انتقال های بزرگ باقیمانده؛ تابستان هیجان انگیزتری خواهیم داشت؟

به گزارش زوم اسپورت” فصل داغ نقل و انتقالات با خبرهای بزرگ روزانه دنبال می‌شود و تیم‌های باشگاهی فوتبال اروپا در تدارک هر چه بهتر بستن ترکیب خود برای فصل پیش رو هستند. آرسنال، سیتی و لیورپول با جدیت تمام بازیکنان مدنظر خود را دنبال می‌کنند، رئال مادرید با خبر پیوستن آردا گولر باز هم تیتر رسانه‌ها شد، بارسلونا به دنبال تقویت ترکیبش در سایه مشکلات مادی است، منچستریونایتد به تقلای بیشتر همت گماشته و سایر تیم‌های مطرح  کار جذب گزینه‌های مد نظر خود را پیش می‌برند. با این حال این تابستان از این هم داغ‌تر می‌شود؛ اگر خبری در رابطه با کیلیان امباپه، هری کین، ویکتور اوسیمن، رونالد کولو موانی و مویسس کایسدو منتشر شود. این بازیکنان ستاره‌های شاخصی هستند که مستعد انتقال در این پنجره نقل و انتقالات می‌باشند.

کیلیان امباپه؛ جدی‌تر از همیشه

ناصر الخلیفی در شفاف‌ترین موضع سال‌های اخیرش در رابطه با فروش امباپه صحبت کرد و احتمال رفتن این بازیکن را از همیشه بیشتر نشان داد. پاری‌سن ژرمن نمی‌خواهد او را رایگان از دست بدهد. بنابراین شاید توافق به رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری که بتواند فوق‌ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد در صورت تمدید نشدن قرارداد امباپه محتمل خواهد بود. در رابطه با مقصد امباپه هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. با این حال بسیاری معتقدند رئال مادرید مقصد اول و آخر گلزن فینال‌های جام‌های جهانی است. رئال مادرید چندی پیش اعلام کرده بود دیگر خریدی نخواهد داشت اما جذب آردا گولر و ربودن این ستاره جوان از تور بارسلونا توسط رئال ثابت کرد بیانیه مدیرعامل باشگاه مادریدی بیشتر به یک استراتژی شباهت داشت و اگر گزینه‌های مناسبی در دسترس باشند، رئال مادرید باز هم می‌تواند دست به جیب شود. رسانه‌های طرفداری رئال مادرید هر روز عکس‌های فوق‌ستاره مورد نظر خود را با پیراهن کهکشانی‌ها منتشر می‌کنند و در سانتیاگو برنابئو همه منتظر یک معارفه بزرگ و مجلل هستند. رئال مادرید روی کاغذ رقبایی هم خواهد داشت و اگر کدورت بین پاریس و رئال پابرجا بماند شاید تیم‌های دیگری برای تصاحب فوق‌ستاره فرانسوی اقدام کنند. انتقال امباپه به هر کدام از این تیم‌ها و به رئال مادرید می‌تواند بزرگ‌ترین انتقال این تابستان نام بگیرد و سرنوشت یک تیم بزرگ را با تکیه بر قابلیت‌های درخشان ستاره کنونی پاریسی‌ها تغییر دهد. ضمن اینکه خروج امباپه از پاری‌سن ژرمن برای این باشگاه اتفاقی بزرگ تلقی می‌شود و مسیر تیم فرانسوی را تغییر خواهد داد. امباپه می‌تواند بمب بزرگ و انفجار عظیم این پنجره نقل و انتقالاتی باشد.

هری کین؛ دنیای دنیل لوی

مدیر باشگاه تاتنهام در سال‌های اخیر از برخی ستاره‌های بزرگ تیمش پرخبرتر و پر رنگ‌تر در رسانه‌ها ظاهر شده است. از هری کین صحبت می‌شود و دنیل لوی تیتر رسانه‌هاست. از سون حرف می‌زنند و لوی به جای او هم صحبت می‌کند. سرمربی جدید را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و باز هم آقای رئیس است که مصاحبه می‌کند و هر خبری در تاتنهام با خبرهای بیشتری از سوی لوی دنبال می‌شود. در رابطه با هری کین هم ماجرا به همین صورت است. مهاجم ملی‌پوش سفیدهای لندنی مدت زیادی مورد توجه منچستریونایتد بود، رئال مادرید هم در مقطعی او را زیر نظر داشت، چلسی نیز این روزها شایعاتی در رابطه با خرید کین را پیرامونش دارد و بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر به عنوان نزدیک‌ترین تیم به خرید بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس معرفی می‌شود. در پاورقی تمام این خبرها، یک نام پرتکرار با مصاحبه‌های پرتکرار و با حواشی پرتکرار دیده می‌شود؛ دنیل لوی! تاتنهام تبدیل به دنیای پرتاب کردن لوی به جلد اول نشریات فوتبالی شده است. او هری کین را از تور یونایتد رها کرد، مذاکره با رئال را منتفی نشان داد و اکنون در رابطه با عزم بایرن برای خرید ستاره تیمش باز هم خبرسازی می‌کند. گاهی لج‌باز می‌شود و می‌گوید به هیچ قیمتی کین را از دست نمی‌دهیم و گاهی  اغوا شده و بر سر مبلغ نهایی به چانه‌زنی می‌پردازد. در مورد انتقال کین به بایرن مونیخ که جدی‌ترین مشتری او به شمار می‌رود، دنیل لوی از هر خبرنگار مطرحی در دنیای فوتبال موثق‌تر است. باید او را زیر نظر داشت و استراتژی‌اش در رابطه با مهاجم انگلیسی تیمش را تحلیل کرد. کین در صورت انتقال به بایرن می‌تواند لواندوفسکی جدید این تیم باشد و پس از سال‌ها تلاش بدون جام، دستکم یک یا 2 جام را در ویترین پایان فصل خود از همین حالا متصور شود. اخبار هری کین همواره به‌روز رسانی می‌شود و باید منتظر بود و دید دنیل لوی در نهایت در مورد گلزن اولش چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا او را تبدیل به بمب تابستانی می‌کند یا اینکه باز هم شاهد پوشیدن پیراهن تاتنهام توسط این بازیکن خواهیم بود.

ویکتور اوسیمن؛ قیمت نجومی

کدام تیم بزرگ در قاره اروپاست که دوست نداشته باشد گلزن اول سری‌آ و نقش اول قهرمانی ناپولی پس از سال‌ها را در ترکیب خودش ببیند؟ اوسیمن به اندازه کافی از مشتریانش در فصل گذشته دلبری کرده است. سرعت بالای این بازیکن، شم گلزنی و چارچوب شناسی‌اش، تاکتیک‌پذیری و تیمی بودنش، قدرت بدنی تاثیرگذارش و همه ریز و درشت ویژگی‌های جذابش، لیست بلند و بالایی از مشتریان را پیش از شروع تابستان نقل و انتقالات پشت در باشگاه ناپولی به صف کرده بود. با این حال سران باشگاه ایتالیایی این در را باز کردند و برچسب قیمتی برای اوسیمن قرار دادند که این صف بلافاصله خلوت شد و مشتریان کمی آن هم با ولع کمی برای خرید ستاره اهل نیجریه باقی مانده‌اند. چلسی به وضوح هنوز اوضاع اوسیمن را رصد می‌کند، آرسنال پول زیادی در این تابستان خرج کرده اما شایعات خرید اوسیمن هنوز در رسانه‌های طرفداری این باشگاه هر از چند گاهی دیده می‌شود، منچستریونایتد همچنان خرید بزرگ و در خوری انجام نداده و یک مهاجم بزرگ می‌خواهد که این مهاجم می‌تواند اوسیمن باشد و هستند باشگاه‌های دیگری که بدشان نمی‌آید بر سر رقم انتقال مهاجم ناپولی با سران باشگاه چانه بزنند. با این حال قیمت‌هایی که برای او عنوان می‌شود، می‌تواند تمام این مشتری‌ها را مایوس کرده و کاری کند آنها قید خرید ستاره ناپولی را بزنند. او بمب نقل و انتقالات میشد؛ اگر باشگاهش طمع کمتری برای کسب درآمد از فروشش داشت.

کولو موانی؛ پر از شایعه

درخشش او در جام جهانی ناگهان نام این بازیکن فرانسوی را در لیست ستاره‌های مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار داد. درخشش در جام جهانی به نمایش‌های درخشانش در بوندس‌لیگا هم متصل شد تا عزم خرید موانی به یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی تیم‌های مطرح قاره سبز تبدیل شود. گفته می‌شد بایرن مونیخ و منچستریونایتد مشتریان اصلی او هستند. در این رقابت منچستری‌ها هنوز خودی نشان نداده‌اند و بایرن یک‌تنه در جذب ستاره فرانسوی می‌تازد. با این وجود حجم شایعات مربوط به انتقال کولو موانی بسایر بیشتر از حجم خبرهای موثق و رسمی در رباطه با اوست. مدت‌هاست تیم مونیخی به عنوان تیم این فصل موانی معرفی می‌شود و رسانه‌های وابسته به این باشگاه اخبار این انتقال را پوشش می‌دهند اما در واقعیت هیچ اتفاق مهمی رخ نداده و بایرن هم هنوز دستش از این ستاره بوندس‌لیگا خالی مانده است. با تمام این احوال به نظر نمی‌رسد موانی بدون انتقال به یک تیم بزرگ این تابستان را تمام کند و در روزهای آینده و شاید در آخرین روزها و ساعات پنجره تابستانی نقل و انتقالات شاهد انفجار بمب انتقال موانی به یک باشگاه بزرگ باشیم.

مویسس کایسدو؛ درایت برایتون

درست در روزهایی که بزرگان لیگ برتر انگلیس برای خرید ستاره جوان خط میانی برایتون به صرافت افتاده بودند و با دیدن عملکردش او را در تیم خود می‌خواستند، باشگاه کنونی کایسدو با درایتی تمام و کمال قراردادش را تمدید کرد تا در صورت عزم بازیکن برای ترک باشگاه به سود شایانی دست پیدا کند. برایتون با تمدید قرارداد مویسس کایسدو کار خرید او را برای مشتریانش دشوار کرد و با فرصت بخشیدن به او، پول خرج کردن برای این هافبک مستعد را آسان جلوه داد. آرسنال، چلسی و چند تیم دیگر در پی جذب این هافبک جوان هستند. البته توپچی‌ها با خرید رایس کمی از دور رقابت برای جذب کایسدو دورتر شده‌اند اما بعید است کاملا از در اختیار گرفتن او صرف‌نظر کرده باشند. شاید قضاوت در مورد کیفیت واقعی این ستاره هنوز زود باشد اما شرایط قرارداد و عملکرد او تا به اینجا ثابت می‌کند در صورت فروش کایسدو به هر تیم دیگری در این پنجره، او از بمب‌های پر سر و صدای تابستان نام می‌گیرد. همین که برای خریدش آن هم با قیمت‌های هنگفت مدنظر برایتون رقابتی برپا شده، یعنی مویسس کایسدو می‌تواند یک بمب نقل و انتقالاتی و یک شکار محبوب برای بزرگان فوتبال باشگاهی در قاره سبز باشد.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.