1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » کنفرانس خبری پیرلو در آستانه بازی با اینتر

کنفرانس خبری پیرلو در آستانه بازی با اینتر

به گزارش زوم اسپورت یوونتوس و اینتر در حساس ترین دیدار هفته هجدهم سری آ ایتالیا، یکشنبه شب در جوزپه مه آتزا به مصاف هم می روند و آندره آ پیرلو و آنتونیو کونته مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اینتر حاضر شد و در خصوص این مسابقه، رویارویی با کونته و وضعیت مصدومان تیمش صحبت کرد.

کنفرانس خبری پیرلو در آستانه بازی با اینتر

فردا انتظار یک اینتر تهاجمی را دارم که می خواهد بر بازی مسلط شود اما ما هم یوونتوس هستیم و می خواهیم به میلان برویم تا بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. تلاش می کنیم بازی را ببریم. بازی فردا در راه قهرمانی مهم است اما تعیین کننده نخواهد بود. از قدرت اینتر مطلعیم اما ما روی توانایی های خودمان حساب می کنیم.

سرمربی یوونتوس در ادامه در مورد رقیب صحبت کرد : پیروزی در بازی فردا فارغ از گرفتن سه امتیاز، می تواند اعتماد به نفس زیادی به ما بدهد اما اینتر تیمی قوی است که به خوبی خودش را تقویت کرده است. اینتر و یوونتوس فلسفه های متفاوتی دارند اما ما تا پایان برای قهرمانی لیگ خواهیم جنگید. وجود فشار روی ما عادی است چون یوونتوس هستیم و به این وضعیت عادت داریم. مقابل تیم های بزرگ، همیشه باید تمرکز در بالاترین سطح ممکن باشد. بازیکنان خیلی مشتاق هستند اما من آرامم. 

پیرلو در تمجید از کونته گفت : چیزهای زیادی از کونته یاد گرفته ام. از او ممنونم چون چیزهای زیادی به من آموخت و میل به سرمربیگری را در من برانگیخت. با این حال ما فردا با یکدیگر رقیب خواهیم بود. من و کونته دو شخصیت متفاوت هستیم. شاید به همین خاطر به خوبی با هم کنار می آییم. در ابتدای فصل با هم حرف زدیم و صمیمیت و محبت زیادی همچنان بین ما باقی است. او بخشی از تاریخ یوونتوس را شکل داد و چیزهای زیادی به من آموخت. 

کنفرانس خبری پیرلو در آستانه بازی با اینتر

مربی ایتالیایی در مورد مصدومین تیمش هم صحبت کرد و گفت : بازیکنان مصدوم، در حال تمرین با تیم هستند اما در عین حال منتظر پاسخ تست های کرونای بازیکنان هستیم. کیه لینی وضعیت خوبی دارد و آماده و پرانرژی است. کیه لینی می خواهد در بازی فردا بازی کند. خوشحالیم که او در دسترس است و برای تیم ما یک وزنه ارزشمند به حساب می آید. غیبت ده لیخت؟ ماتیاس بازیکن مهمی است اما در پست دفاع، قهرمانان بزرگی داریم.

در بازی فردا گزینه های زیادی در اختیار داریم. مک کنی هنوز صد درصد آماده نیست اما به اندازه کافی خوب کار کرده و در حال ارزیابی وضعیت برای بازی دادن به او هستیم. رمزی هم خوب است و مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارد. آلوارو موراتا خوب است. دوست داشتیم به او مقابل جنوا 120 دقیقه بازی ندهیم اما خودمان کار را سخت کردیم. او ریکاوری کرده و کاملا آماده است. 

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.