1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » دیگو سیمئونه: منچستریونایتد با رانگنیک استوارتر شده است؛ رونالدو یک هیولا است

دیگو سیمئونه: منچستریونایتد با رانگنیک استوارتر شده است؛ رونالدو یک هیولا است

دیگو سیمئونه: منچستریونایتد با رانگنیک استوارتر شده است؛ رونالدو یک هیولا است

به گزارش زوم اسپورت” دیگو سیمئونه قبل از بازی چهارشنبه شب اتلتیکو مادرید مقابل منچستریونایتد، در نشست خبری خود حضور یافت. سرمربی اتلتیکو مادرید در ابتدا در خصوص برداشت خود از تیم حریف گفت:

دیگو سیمئونه: منچستریونایتد با رانگنیک استوارتر شده است؛ رونالدو یک هیولا است

ما با یکی از بهترین تیم‌های دنیا رو به رو خواهیم شد. آن‌ها از زمان ورود مربی جدیدشان استحکام و تعهد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و همچون منچستریونایتد همیشگی ظاهر شده‌اند. آن‌ها در میانه میدان و در خط حمله شجاع هستند. من شاهد منچستریونایتدی قوی‌تر هستم که متراکم‌تر بازی می‌کند. آن‌ها در فاز دفاعی از حیث نبردهای هوایی قوی هستند. به سختی می‌توان ناحیه‌ای را پیدا کرد که در آن مرتکب اشتباه شوند. من همیشه تیم خودم را با در نظر گرفتن بهترین شرایط تیم مقابل آماده می‌کنم و تلاش می‌کنم تا بر این اساس به حریف ضربه بزنم.

رویارویی با کریستیانو رونالدو:

او یک هیولاست؛ فوتبالیستی خارق العاده که هر جا بوده، تعیین کننده ظاهر شده است. واضح است که هر بار مقابل ما بازی کرده، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است. کریستیانو در تیمی حضور دارد که با او مطابقت دارد و این خیلی خوب است؛ یونایتد باشگاهی با تاریخ غنی است. 

تاثیر حذف قانون گل زده در خانه حریف:

نه، تصور نمی‌کنم چندان تاثیری روی رویکرد مربیان داشته باشد ولی در مورد نتیجه پایانی منصفانه‌تر است.  

کنار آمدن با غیبت کوکه:

ما شاهد بازگشت لمار هستیم که خبر بسیار مهمی است. کاراسکو و کوکه غایب خواهند بود. ما تیمی داریم که بازیکنان زیادی خواستار بازی کردن و استفاده کردن از فرصتی هستند که برای آن‌ها فراهم شده است. این برای من جذابیت دارد. 

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.