1403-02-21

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » تقدیم جام به همان همیشگی؛ بایرن مونیخ به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان شد

تقدیم جام به همان همیشگی؛ بایرن مونیخ به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان شد

تقدیم جام به همان همیشگی؛ بایرن مونیخ به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان شد

به گزارش زوم اسپورت” همان همیشگی، با اندکی هیجان بیشتر در فوتبال آلمان رخ داد و بایرن‌مونیخ موفق شد با کسب برتری مقابل کلن، به لطف امتیاز از دست دادن دورتموند در خانه مقابل ماینتس برای یازدهمین مرتبه متوالی جام قهرمانی بوندس لیگا را بالای سر ببرد و دورتموند حتی در شرایطی که سرنوشت قهرمانی در دستان خودش بود باز هم نتوانست شایستگی‌اش برای فتح جام را به رخ بکشد. بنابراین یورگن کلوپ همان آخرین سرمربی فاتح بوندسلیگا با دورتموند باقی ماند و ترزیچ و شاگردانش که به همراه جمعیت حاضر در وستفالن به مدت کمتر از 10 دقیقه در عین شکست جشن قهرمانی برگزار کردند، ناتوان‌تر از آن بودند که تاریخ فوتبال آلمان را به شیوه‌ای دیگر از نو بنویسند.

تقدیم جام به همان همیشگی؛ بایرن مونیخ به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان شد

توماس توخل خوش‌شانس بود که تیم سابقش، توانست دیگر تیم سابقش را در استادیوم خانگی متوقف کرده و شانس برگزاری جشن قهرمانی در صورت کسب برتری مقابل کلن را به بایرن‌مونیخ بدهد و بایرن‌مونیخ در آخرین دیدار فصلی عجیب و ناامیدکننده، کمی امیدوارتر به آینده ادامه دهد. دورتموند خیلی زود در دیدارهای همزمان عنان کار را از کف داد و با دریافت 2 گل، نشان داد تا چه اندازه برای بازی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده نیست. درحالی که سباستین هالر شانس گلزنی از روی نقطه پنالتی را هم از دست داد، کسب نتیجه تساوی دیرهنگام برای برگزاری جشن قهرمانی کافی نبود و بایرن بر خلاف دورتموند توانست نتیجه دلخواهش را با شوت جمال موسیالا پس از به تساوی کشانده شدن کار در خانه کلن به دست آورده و برای دهمین بار در سطح اول فوتبال آلمان از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

در دیدارهای همزمان، اگرچه یونیون برلین و لایپزیش پیش‌تر به لیگ قهرمانان اروپا رسیده بودند اما بوخوم و آگزبورگ از سقوط جان سالم به در بردند، شالکه بار دیگر به بوندسلیگای 2 بازگشت و اشتوتگارت برای بقا در سطح اول فوتبال آلمان باید بازی پلی‌آف را مقابل یکی از تیم‌های هامبورگ و هایدنهایم برگزار کند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.