1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » التماس دعا ؛ حال مهرداد میناوند خوب نیست !

التماس دعا ؛ حال مهرداد میناوند خوب نیست !

به گزارش زوم اسپورت ” چندی پیش خبر رسید که مهرداد میناوند بازیکن پرسپولیس به ویروس کرونامبتلا شده است ! این خبر زیاد خوشایند نبود اما بدتر از این خبر رسید که بازیکن سابق تیم ملی اصلا حالش خوب نیست و حال در آی سی یو و به کما رفته است . علی رخم تلاش بسیار پزشکان بیمارستان لاله اما میناوند همچنان در کما به سر می برد .

التماس دعا ؛ حال مهرداد میناوند خوب نیست !

پرشکان مراقب او خبر دادند که 80 درصد ریه او درگیر ویروس شده و در خواب مصنوعی به سر می برد . حال تمام بزرگان ورزش ایران نگران سلامتی این بازیکن هستند و تقریبا تمام آنها جلوی دوربین ها آمدند و برای سلامتی میناوند التماس دعا کردند . میناوند در حال حاضر زیر دستگاه تنفسی به سر می برد و زنده ماندن او را هیچکس اطمینان نمی دهد .

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند به گفت: متاسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست. ما پیشرفته ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات 80 می شود و یا پایین تر هم می رود.

” ما نیز از رسانه زوم اسپورت ، برای مهرداد میناوند عزیز آرزوی سلامتی داریم “ 

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.