1403-04-15

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » یوونتوس پرداخت حقوق و هزینه های ناپولی را عقب می اندازد

یوونتوس پرداخت حقوق و هزینه های ناپولی را عقب می اندازد

به گزارش زوم اسپورت ” طبق روزنامه La Repubblica از طریق Football Italia ، یوونتوس یکی از چندین تیمی است که به دلیل همه گیری بیماری کرونا و تأثیر در امور مالی تیم های اروپایی ، حقوق ماه ژانویه را پرداخت نکرده است. طبق گزارشات ، FIGC تصمیمی را اتخاذ کرده است که به تیم ها اجازه می دهد در هنگام به مشکل خوردن در امور مالی ، پرداخت حقوق را به تأخیر بیندازند.

یوونتوس پرداخت حقوق و هزینه های ناپولی را عقب می اندازد

این گزارش می افزاید که فقط ناپولی توانسته است تمام حقوق خود را تا به امروز پرداخت کند و این می تواند به این معنی باشد که یوونتوس نیز هنوز حقوق و دستمزد ستاره های خود را برای این ماه پرداخت نکرده است. وضعیت مالی تیم های اروپایی تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است که تیم ها را بدون درآمد باید به بازی های خود ادامه دهند .

برخی از حامیان مالی نیز در مشاغل خود با مشکل روبرو شده اند و نمی توانند پول خود را برای این ورزش صرف کنند .یووه یکی از بزرگترین تیم های اروپا است و پرداخت حقوق هرگز مسئله ای نداشته است. این واقعیت که ناپولی تنها تیمی است که تا به امروز مبالغ خود را پرداخت کرده است ، به این معنی نیست که بیانکونری بدهکار بوده است ، آنها هنوز چند روز دیگر از ماه را برای پرداخت هزینه دارند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.