1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » ماجرای اخراج علیرضا منصوریان از تراکتور

به گزارش زوم اسپورت ” سه روزه پیش با تصمیم مسئولان تراکتور سازی ، علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم برکنار شد . این تصمیم با جنجال های زیادی همراه بود زیرا این تیم در چند سال گذشته تصمیم درستی در انتخاب مربی نداشته است . علیرضا منصوریان یکی از مربیان خوب و با تجربه کشورمون هم نتوانست آن طور که انتظار می رفت عمل کند .

هوشنگ نصیر زاده معاون ورزشی باشگاه در این باره می گوید : کلا زمان برگزاری لیگ برتر ایران 30 بازی است و بیش از این تعداد بازی نمی‌توانید انجام دهید. مسئولان باشگاه ممکن است به این نتیجه برسند که با این شیوه که ادامه می‌دهیم، نمی‌توانیم امتیازات را جمع کنیم، بنابراین آن ها به این نتیجه رسیدند که کادرفنی جدیدی روی کار بیاید و به بنده هم این را گفتند و من به آقای منصوریان گفتم.

ماجرای اخراج منصوریان چه بود ؟

آقای منصوریان کار اخلاق مداری است که کار کردن با او لذت بخش است. این تصمیمات سلیقه ای است، همانطور که بازیکنان جزو سلیقه مربی هستند، انتخاب مربی هم جزو سلیقه مدیریت است. به همین خاطر هدایت تیم را موقتا به مسعود شجاعی دادند و این که چنین اتفاقاتی در باشگاه های دیگر رخ دهد، محتمل است” منصوریان اظهار کرده بود که از این اخراج بی خبر بوده .

نصیر زاده در این باره هم صحبت کرد : من خدمت آقای منصوریان پیامی گذاشتم و با او صحبت کردم و قبل از این که به تهران بروند، گفتم نظر مدیریت این است که مربی جدیدی روی کار بیاید. ایشان نظر خاصی دادند و گفتند این را به مدیران باشگاه منتقل کنید و گفتم اگر تصمیم گیران باشگاه نظرشان این باشگاه که روی تصمیم قبلی (اخراج) باشند چه؟ گفتند ایرادی ندارد.

ایشان هم تشریف بردند و من هم بعد از صحبت با مدیریت، به ایشان گفتم. آقای منصوریان گفتند مدیرعامل و مالک با من صحبت نکرده اند، درست بود چون من با ایشان صحبت کردم. ما باید روی هم رفته رفتاری داشته باشیم که حرمت آقای منصوریان به عنوان بازیکن ملی حفظ شود چون رفت و آمدها همیشه هست “

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.