1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » لیونل مسی به دنبال خانه ای در فرانسه و ترک نیوکمپ

به گزارش زوم اسپورت ” و بر اساس برخی گزارش ها ، لیونل مسی پیش از انتقال احتمالی به PSG در حال حاضر به دنبال خانه ای در فرانسه است. ستاره بارسلونا در این فصل فرم خوبی داشته و 23 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل در همه رقابت ها به ثبت رسانده است. با این حال ، دور شدن از نیوکمپ می تواند روی کارتها باشد. این یک رقابت خشن برای بارسلونا بوده است.

بارسلونا پس از اینکه موفق شد مسی را در این باشگاه حفظ کند ، در حالی که این بازیکن 33 ساله قبلاً تمایل خود به جدایی را بیان کرده بود ، آنها امیدوار بودند که یک فصل مثبت تحت نظر رونالد کومان انجام شود. اما گرچه بارسلونا اخیراً پیشرفت کرده است ، اما هنوز هم با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که برای قهرمانی لالیگا تلاش میکنند ،رقابت دارند.

باتوجه به باخت 4-1 مقابل PSG در لیگ قهرمانان در بازی رفت بعید است که آنها تاج لیگ قهرمانان را نیز بدست آورند . علیرغم اشتیاق پپ گواردیولا برای دیدار مجدد با لیونل مسی و اینکه این یک راز آشکار است که منچسترسیتی دوست دارد بازیکن خود را به خدمت بگیرد امااین PSG است که اکنون به عنوان گزینه های اصلی شناخته می شود.

لیونل مسی به دنبال خانه ای در فرانسه و ترک نیوکمپ

وب سایت اسپانیایی OkDiario ادعا کرده است که مسی در حال حاضر به دنبال خانه ای در پاریس است ، مدیر ادواردو ایندا اظهار داشت: “مسی در حال بررسی بازار املاک و مستغلات است و این دقیقاً مربوط به بارسلونا نیست.وی در حال جستجوی آپارتمان ها و خانه های پاریس است.

خوان لاپورتا اصرار دارد که مسی در صورت رئیس شدن بارسلونا می ماند.اما ایندا ادعا می کند که فقط 10٪ احتمال دارد که مسی تصمیم بگیرد در نیوکمپ بماند ، به خصوص با باشگاهی که در بحران است. در همین حال رونالد کومان اصرار دارد که رگز در دوران سلطنت نسبت به مسی انتقاد نکرده است.وی گفت: “وقتی در مورد بازیکنان باتجربه صحبت کردم ، در مورد او صحبت نمی کردم.”

لیونل مسی به دنبال خانه ای در فرانسه و ترک نیوکمپ

“او مدام تعداد زیادی گل به ثمر می رساند. این دیگران هستند که باید شروع به تغییر کنند ، نه مسی. او قبلاً در حال ایجاد تغییر بوده است و این کار را دوباره در این بازی انجام داد.”همه می توانستند ببینند که ما در نیمه اول از شدت ریتم برخوردار نیستیم. این چیز خوبی است که چون کاپیتان مسی شدت بیشتری می خواهد.”

ریوالدو ، ستاره سابق بارسلونا فکر می کند مسی به جای انگلیس ، در فرانسه به سر خواهد برد.وی گفت: “این شاید آخرین بازی لیونل مسی برای بارسلونا در نیوکمپ در لیگ قهرمانان باشد.””با توجه به کیفیت PSG نشان داد ، من مطمئن هستم که او ممکن است به فکر پیوستن به آنها باشد.”من می خواهم که مسی در بارسلونا بماند اما می فهمم که چرا او می خواهد در لحظه ای که باشگاه شانس خوبی برای جنگیدن به طور منظم برای عناوین مهم را تضمین نمی کند ، برود.

“او نمی تواند مسئولیت تیم را به تنهایی ادامه دهد. تابستان سال گذشته ، او لوئیز سوارز را در یک انتقال غیرقابل درک که اتلتیکو مادرید را قویتر کرده است ، ترک کرد.من معتقدم که او در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد.”

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.