1403-02-23

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » رسمی ؛ جنتلمن فرانسوی از نیمکت کهکشانی ها استعفا داد

رسمی ؛ جنتلمن فرانسوی از نیمکت کهکشانی ها استعفا داد

رسمی ؛ جنتلمن فرانسوی از نیمکت کهکشانی ها استعفا داد

به گزارش زوم اسپورت ” زین الدین زیدان سرمربی رئال از هدایت این باشگاه کناره گیری کرد و فصل بعد روی نیمکت باشگاه مادریدی نخواهد نشست . فصل 21-2020 برای رئال مادرید و زیدان بدون جام تمام شد. رئال تا هفته های پایانی شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را داشت ولی در نهایت به توفیقی دست پیدا نکرد. رئال در لالیگا روز پایانی با وجود برد برابر ویارئال نتوانست مانع قهرمانی اتلتیکو شود و در لیگ قهرمانان نیز مغلوب چلسی در نیمه نهایی شد.

رسمی ؛ جنتلمن فرانسوی از نیمکت کهکشانی ها استعفا داد

کهکشانی ها در کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا نیز ناکام مانده بودند.انتقادات از زیدان در ماه ژانویه به اوج رسید و هم رسانه ها و هم افرادی از داخل باشگاه خواهان اخراج او بودند ولی زیزو از بازی با اوئسکا و نشست خبری خشمگینانه اش ورق را برگرداند و تیم او دیگر در لالیگا شکست نخورد و با بدشانسی قهرمانی را از دست داد.

همه آن هجمه ها و فشارها در نهایت زیدان را بر آن داشت تا برای دومین بار از مربیگری رئال استعفا کند. او دیروز این مساله را به اطلاع بازیکنان و برخی مسئولان باشگاه رسانده و ساعتی پیش وارد باشگاه شد تا رودررو با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه این مساله را مطرح کند. در نهایت مطابق انتظارات او استعفای خود را تقدیم کرد و با آن نیز موافقت شد.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.