1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » دربی دلامادونینا؛ تقابل اینتر و میلان در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

دربی دلامادونینا؛ تقابل اینتر و میلان در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

به گزارش زوم اسپورت” امشب و در مهم ترین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا دو تیم اینتر و میلان به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم همشهری رقابت نزدیکی در رسیدن به قهرمانی سری آ دارند که این رقابت در جام حذفی نیز مشابه است.

میلان؛ پر قدرت تر از همیشه

فعلا میلان روی دور شانس است، چرا که در سری آ هر مرتبه متوقف شدند اینتر هم نتیجه نگرفته است تا صدر جدول را به همشهری واگذار نکنند. با این حال موقعیت روسونری در صدر جدول در خطر است و حتی یوونتوس و ناپولی هم شانس قهرمانی دارند.

با این حال تیم استفانو پیولی دل به موفقیت در جام حذفی نیز بسته است. میلانی ها که 19 سال است که در جام حذفی قهرمان نشده اند مثل لیگ برای این قهرمانی هم عطش دارند. مزیت روسونری در آستانه دربی دلامادونینا روحیه ای است که از برد اوایل فوریه گرفتند.

اینتر؛ پایان ماه تلخ

اوضاع در قسمت آبی شهر میلان مساعد نیست. افعی ها که صدر جدول را از دست دادند و در دربی دلامادونینا هم باختند، چهار بازی آخرشان را نبرده اند و به وضوح افت کرده اند. بعد از این چهار بازی که همگی در ماه فوریه بود، روز اول ماه مارس به مصاف میلان خواهند رفت.

سیمئونه اینزاگی که خودش با لاتزیو قهرمان جام حذفی سه سال پیش هم شد، می خواهد هر طور شده در اولین فصل با اینتر هم جام بگیرد. با این حال تیم او ماه قبل بدجور در دربی غافلگیر شد و حالا دو نبرد حساس در نیمه نهایی جام حذفی در پیش دارد.

آمار و ارقام

  • در دربی دلامادونینا اینتر 84 برد کسب کرده و میلان 78 بازی را برده و در 68 بازی نیز دو تیم به تساوی رسیدند
  • در 25 نبرد میلان و اینتر در جام حذفی ایتالیا، 8 مرتبه اینتر برنده شده، 10 مرتبه میلان به پیروزی رسیده و 7 بازی هم مساوی شده است
  • در دو دهه اخیر دو مرتبه میلان و اینتر در جام حذفی به مصاف هم رفته اند که هر کدام یک مرتبه پیروز شده اند
  • اینتر با 7 قهرمانی در جام حذفی بعد از یوونتوس و رم سومین تیم پر افتخار است، در حالی که میلان 5 جام گرفته و شش تیم بالاتر از آنها قرار دارند
  • و در آخر گلزن ترین بازیکن دربی دلامادونینا آندره شوچنکو اوکراینی است با 14 گل زده

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.