1403-03-01

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » حضور امباپه در ترکیب PSG برابر بارسا بدون حضور نیمار و دیماریا

به گزارش زوم اسپورت ” کیلیان امباپه از پاریس سن ژرمن هنگامی که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون نیمار و آنخل دی ماریا به مصاف بارسلونا می رود ، مورد توجه قرار خواهد گرفت.اما مربی مائوریسیو پوچتینو احساس می کند انتظارات را برآورده می کند.اگرچه امباپه با 16 گل در این فصل بهترین گلزن لیگ 1 فرانسه است ، اما او تنها با دو گل در لیگ قهرمانان اروپا موفق به نشان دادن هرچه بهتر خود نشده است .

حضور امباپه در ترکیب PSG برابر بارسا بدون حضور نیمار  و دیماریا

این بازیکن 22 ساله از زمان برد 2-0 در منچستر یونایتد در سال 2019 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ، در مرحله حذفی گل نزده است.اما پوچتینو که انتظار می رود روز سه شنبه مائورو ایکاردی و پابلو سارابیا یا مویز کین را در کنار امباپه 22 ساله به میدان بفرستد ، اظهار داشت که از فرم مهاجم فرانسوی خوشحال است.

پوچتینو ، که در ابتدای سال جای توماس توخل اخراج شده را گرفت ، روز دوشنبه گفت: “مشخص است که ما بازیکنان مهمی را در این بازی نداریم اما ما یک تیم و بازیکنانی داریم که مسئولیت پذیر هستند.””در مورد امباپه ، من از او انتظاراتی را دارم که همیشه از بازیکنان بزرگ انتظار دارم. از زمان حضورم بسیار از عملکرد او خوشحالم.”

نیمار در پیروزی هفته گذشته جام فرانسه در کان در جام حذفی از ناحیه ران دچار مشکل شد در حالی که دی ماریا مصدومیتی مشابه داشت در پیروزی در لیگ 1 مقابل المپیک مارسی نقش بسزایی داشت.در حالی که پوچتینو از کیلور ناواس ، دروازه بان اول خود استقبال می کند. وی همچینین گفت که هوز تصمیم نگرفته است که مارکو وراتی را که از ناحیه ران دچار مشکل شده بود ،بازی دهد .

PSG و بارسلونا از زمانی که قهرمان فرانسه در مرحله یک شانزدهم نهایی در سال 2017 در نیوکمپ با نتیجه 6-1 شکست خورد پس از پیروزی 4-0 در بازی رفت ، PSG و بارسلونا دیدار نکرده اند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.