1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » جوان سابق آتالانتا ، ویلی تا بی در برابر بیماری لاعلاج تسلیم شد

جوان سابق آتالانتا ، ویلی تا بی در برابر بیماری لاعلاج تسلیم شد

به گزارش زوم اسپورت ” آتالانتا اواخر روز سه شنبه اعلام کرد ویلی براسیانو تا بی بازیکن سابق پریماورا در 21 سالگی درگذشت. این جوان، سال گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود و به دلیل داشتن یک تومور کبدی غیرقابل درمان در کنار خانواده در خانه خود به ساحل عاج بازگشت. Gazzetta dello Sport و Repubblica گزارش دادند که باشگاه و فدراسیون فوتبال در پرداخت صورتحساب پزشکی مشارکت داشتند.

Ta Bi پس از گذراندن دوران اولیه زندگی خود در Adjamé و Moosou ، در اوایل سال 2019 از Mimosas به آتالانتا پیوست. وی در 9 مسابقه با اوروبیکی به میدان رفت و در این مدت 3 گل به ثمر رساند و مقایسه ای با هموطن خود فرانک کِسی انجام داد. او در کنار عماد دیالو ، دژان کولوسفسکی و روبرتو پیکولی بازی کرد. در ماه ژوئیه ، او برای اولین حضور خود در میان بازیکنان حرفه ای به پسکارا قرض داده شد ، اما اندکی بعد قرارداد به دلیل آسیب دیدگی عضلانی فسخ شد. چند ماه بعد بیمار شد و مجبور به بازنشستگی شد.

جوان سابق آتالانتا ، ویلی تا بی در برابر بیماری لاعلاج تسلیم شد

لحظه ای سکوت پیش از بازی امروز مقابل رئال مادرید وجود دارد. این باشگاه بیانیه ای صادر کرد: “رئیس باشگاه، آنتونیو پركاسی و تمام خانواده آتالانتا از گذشت زودرس ویلی براسیانو تا بی بسیار ناراحت هستند. یک سرنوشت بی رحمانه خیلی زود رویایی را قطع کرد که با پیراهن سیاه و آبی در ژانویه 2019 متولد شد. او فقط چند ماه زمان لازم داشت تا با پریماورا قهرمان شود و در آوردن عنوان به برگامو کمک کند ، اما مهمتر از همه خاطره ای عالی از خودش به یادگار بگذارد. خداحافظ ویلی … “

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.