1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » بارسلونا به دنبال مدافع میانی اینتر ، الساندرو باستونی

بارسلونا به دنبال مدافع میانی اینتر ، الساندرو باستونی

به گزارش زوم اسپورت ” گفته می شود که بارسلونا دیدگاه خود را روی الساندرو باستونی ، مدافع میانی اینترمیلان قرار داده است که بهترین هدف دفاعی تابستان است. طبق گزارشی از Calciomercato ایتالیایی ، بارسلونا به دنبال تقویت تیم خود در تابستان است و الساندرو باستونی ، مدافع میانی اینترمیلان را به عنوان هدف اول خود برای بهبود خط دفاعی برای فصل آینده معرفی کرده است.

باستونی تنها بازیکن اینتر نیست که بارسلونا به آن علاقه داشته است ، از چند فصل گذشته باشگاه کاتالان ، لاوتارو مارتینز ، ستاره اصلی اینتر را تعقیب کرده است ، هرچند آنها با درخواست قیمت بالا برای این بازیکن آرژانتینی ،بارسلونا را مجاب به منصرف شدن کردند .

بارسلونا به دنبال مدافع میانی اینتر ، الساندرو باستونی

باشگاه در چند وقت اخیر ، با مشکلات مالی زیادی روبرو شده و وضعیت اقتصادی فعلی این باشگاه به رونالد کومان کمک نکرده است ، زیرا او در نقل و انتقالات قبلی موفق به انجام خریدهای بزرگ نبود. باشگاه کاتالان هنوز در میانه انتخابات ریاست باشگاه خود قرار دارد و خوآن لاپورتا ، یکی از نامزدها ، قول داده است که خریدهای اصلی خود را در تابستان انجام دهد تا تیم برای فصل آینده تقویت شود.

کومان بسیاری از بزرگان را برای بهبود ترکیب خود هدف قرار داده است ، در این میان ارلینگ هالند ، ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو از بازیکنانی هستند که این مربی هلندی می خواهد در تابستان آنها را جذب کند. با این حال ، گفته می شود که سرمربی بارسلونا مشتاق به جذب باستونی است زیرا از ویژگی های این بازیکن تحت تأثیر قرار گرفته و او را یک بازیکن ایده آل برای شریک فوتبالی رونالد آرائوخو در عقب می داند.

با این حال ، آنتونیو کونته ، باستونی را به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم خود می داند و سرمربی اینتر قصد دارد این بازیکن را به توافق 5 ساله بیندازد. اینتر در تابستان 2017 از آتالانتا با 31 میلیون یورو باستونی را به خدمت گرفت و از آن زمان ارزش او افزایش یافته است. اینتری ها به دلیل اینکه مدافع ایتالیایی را یک بازیکن ضروری می دانند ، احتمالا قصد فروش بازیکن جوان خود را ندارند.

باستونی مورد توجه بسیاری از باشگاه های دیگر قرار گرفته است ، تابستان گذشته آرسنال و منچستر سیتی تلاش کردند این بازیکن را به لیگ برتر بیاورند. با این وجود این بازیکن ایتالیایی قصد ندارد به این زودی ها سن سیرو را ترک کند و متمرکز است تا اینتر را به اوج برگرداند زیرا آنها پس از تقریبا 11 سال به دنبال کسب عنوان قهرمانی سری آ هستند.

باید دید آیا بارسلونا در تعقیب باستونی موفق خواهد شد یا خیر. با این حال ، در صورت عدم موفقیت در تعقیب مدافع میانی جوان اینترمیلان ، باشگاه کاتالان می تواند به اریک گارسیا از منچسترسیتی به عنوان گزینه دیگر نگاه کند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.