1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » اولتیماتوم قرارداد سرخیو راموس ، کاپیتان رئال مادرید

اولتیماتوم قرارداد سرخیو راموس ، کاپیتان رئال مادرید

به گزارش زوم اسپورت ” پس از ماه ها حدس و گمان های بی پایان در مورد آینده سرخیو راموس ، به نظر می رسد که سلسله مراتب رئال مادرید به اندازه کافی، کافی بود. مذاکرات بر سر توافق نامه جدید در برنابئو مدتهاست که بافرها را تحت تأثیر قرار داده و لوس بلانکوس قادر به تحقق مطالبات مالی کاپیتان افسانه ای خود نیست ، زیرا آنها به دنبال تعادل هستند .

رئال امیدوار بود که راموس با الگوبرداری و کاهش حقوق تا زمانی که باشگاه در وضعیت مالی ثابتی قرار ندارد ، قبول کند. با این حال ، با توجه به اینکه این بازیکن 34 ساله پیشنهاد معامله دو ساله و 10٪ کاهش حقوق را قبول نکرده است ، ABC ادعا می کند که سلسله مراتب باشگاه مهلت ماه مارس را برای تصمیم نهایی صادر کرده است.

در حال حاضر ، راموس آزاد است که در مورد آینده خود با خواستاران بالقوه گفتگو کند .90min به طور انحصاری فاش کرد که تمام “شش تیم بزرگ” لیگ برتر با علاقه وضعیت مدافع را زیر نظر دارند.منچسترسیتی به شدت به دنبال چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است ، اما رقیب شهر یونایتد در صورت ترک مادرید ، مقصد مورد علاقه راموس است.

اولتیماتوم قرارداد سرخیو راموس ، کاپیتان رئال مادرید

راموس پیش از این تمایل خود را برای ماندن در رئال مادرید ، که در 16 سال گذشته در آن بازی کرده است ، اظهار داشت. اما اکنون در گرگ و میش زندگی حرفه ای خود ، او تشخیص می دهد که این آخرین فرصت او برای تأمین حقوق روز سپر در جای دیگر و همچنین فرصتی برای امتحان چیز جدید است .ماندن راموس در رئال اهمست زیادی دارد.

تعدادی از مصدومیت های خنده دار باعث شده راموس در این فصل شش بازی لیگ را از دست بدهد . با این حال ، به نظر می رسد رئال در شرایط مالی نیست که بتواند این طلسم را بشکند، و آنها می توانند خداحافظی کنند ، مردی که آنها را در یکی از موفق ترین دوره های تاریخ درخشان باشگاه هدایت کرده است.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.