1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » الکلاسیکو ؛ زیدان کومان را دبل کرد ، لالیگا همچنان جذاب

به گزارش زوم اسپورت ” روز شنبه دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم جز مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل لالیگا هستند . شاگردان زین الدین زیدان در این فصل با مصدومیت های بسیاری روبه رو شده بودند و مقابل بارسلونا نیز سه دفاع های اصلی خود را نداشتند . در مقابل اما کومان یکی از مهره های اصلی خود یعنی پیکه که تا به اینجا فصل خوبی رو نداشته رو به همراه نداشت . آنسو فاتی و کوتینیو نیز مصدوم بودند و بارسا مثل رئال سه بازیکن خود را در اختیار نداشت .

الکلاسیکو ؛ زیدان کومان را دبل کرد ، لالیگا همچنان جذاب

اما الکلاسیکو همیشه الکلاسیکو است و همیشه جذاب و دیدنی است ! الکلاسیکو این بار کمی متفاوت تر از قبل برگزار شد . به طوری که این بازی به غیر از جذابیت های خاص خودش ، شرایط جدول را هم تغییر می داد . دو تیم برای اولین بار در تاریخ خود در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم رفتند . کهکشانی ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و تهاجمی عمل می کردند . در سمت مقابل اما شاگردان رونالدو کومان بر بازی مسلط بودند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند .

رئال یکی از بهترین بازی های فصلش را مقابل تیمی انجام داد که 19 بازی متوالی طمع به شکست نداده بود . آبی اناری ها که کار را با سه مدافع شروع کرده بودند در مقابل مهاجمین رئال به مشکل برخوردند و همین باعث شد دو گل دریافت کنند . پس از این دو گل رئال کمی به عقب نشست و چشم به ضد حمله ها دوخت . در حالی که بازی کم کم داشت جذاب تر می شد ، باران مادرید بر سر ورزشگاه دی استفانو ریزش کرد . این اتفاق کیفیت بازی را پایین آورد و بازی را برای هر دو تیم سخت تر از قبل کرده بود .

الکلاسیکو ؛ زیدان کومان را دبل کرد ، لالیگا همچنان جذاب

این بار نوبت بارسا بود که تور دروازه رئال را به لرزه در آورد و مینگزا امید ها را زنده کرد . دو تیم موقعیت های خطرناکی داشتند اما نتوانستد استفاده های لازم را از حملاتشان ببرند . بازی ای که همه چی داشت رو کاسمیرو با کارت قرمزی که گرفت جذاب تر کرد . اما با این وجود باز هم زیدان توانست کومان را شکست دهد و کومان باز هم دست خالی از زمین بیرون آمد .

حال کورس قهرمانی جذاب تر از پیش دنبال می شود و باید دید کدام یک از سه تیم بالای جدول میتوانند فاتح لالیگا شوند . اتلتیکو مادرید 66 امتیازی یا رئال مادرید 65 امتیاز و بارسلونای 64 امتیازی ؟

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.