1403-02-31

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » از راه نرسیده و با تلفاتی بزرگ؛ جام جهانی ایتالیا را از دست داد!

از راه نرسیده و با تلفاتی بزرگ؛ جام جهانی ایتالیا را از دست داد!

از راه نرسیده و با تلفاتی بزرگ؛ جام جهانی ایتالیا را از دست داد!

به گزارش زوم اسپورت” شب گذشته بازی های مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر در حالی انجام شد که بسیاری از تیم های حاضر در آن، شایستگی حضور در این تورنمنت بزرگ را داشتند. بیشتر از همه ایتالیا و سپس پرتقال شایستگی حضور در قطر را دارا بودند که می توان گفت فقط شایستگی اش را داشتند!

پس از انجام قرعه کشی مرحله پلی آف مسابقات، ایتالیا به جنگ با مقدونیه شمالی و پرتقال به مصاف ترکیه رفتند. برنده هر دو بازی باید به مصاف یکدیگر می رفتند که به باور خیلی ها مصاف ایتالیا و پرتقال بیشترین امکان را داشت، اما برنده این جدال بزرگ قابل پیش بینی نبود.

از راه نرسیده و با تلفاتی بزرگ؛ جام جهانی ایتالیا را از دست داد!

پرتقال با سه گل از سد ترکیه گذشت و منتظر نتیجه بازی دیگر و مشخص شدن حریف خود ماند. دقیقه 94 بازی و گل! برای ایتالیا؟ نه! این مقدونیه بود که دروازه آتزوری را باز کرد و دل خیلی ها را شکست. مقدونیه کاملا غیرقابل انتظار ظاهر شد. این تیم در بازی رفت از مرحله مقدماتی این جام توانست با دو گل آلمان را هم شکست دهد و با برد ایتالیا تاریخ سازی کند.

ایتالیا اما برای دومین بار پیاپی از رسیدن به جام جهانی باز ماند و بار دیگر نشان داد که ایتالیای سال های اخیر کاملا متفاوت از نسخه سال های گذشته آن است. قهرمان یورو 2020 با این امید که توانسته در مسیر قهرمانی اش بسیاری از تیم های بزرگ را از پیش رو بردارد و بار دیگر قهرمان جام جهانی شود پا به زمین بازی شب گذشته اش گذاشت. اما این ایتالیا مانند گذشته نبود و نسخه ای کاملا متفاوت و شکست خورده از خود نشان داد.

از راه نرسیده و با تلفاتی بزرگ؛ جام جهانی ایتالیا را از دست داد!

آن هم به خیال اینکه قهرمان یورو شده اند به قهرمانی جام جهانی نیز خواهند رسید. جام جهانی برای دومین دوره پیاپی ایتالیا را از دست داد تا بار دیگر تیکه ای از پازل این تورنمنت جهانی کم باشد … مالدینی، دلپیرو، کاناوارو، پیرلو، زانتی و خیلی دیگر از ستاره های پیشین آتزوری بزرگ، دیگر در این تیم حضور ندارند تا ایتالیا بیشتر از پیش نبود ستارگانش را احساس کند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.