1403-04-08

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » احتمال دیدار دوباره ی توماس توخل با تیاگو سیلوا و پولیشیچ

احتمال دیدار دوباره ی توماس توخل با تیاگو سیلوا و پولیشیچ

به گزارش زوم اسپورت ” به دنبال تصمیم چلسی برای اخراج هافبک سابق انگلیسی خود در روز دوشنبه ، توماس توخل ، سرمربی سابق پاری سن ژرمن قرار است جایگزین فرانک لمپارد در استمفوردبریج شود. لمپارد پس از پنج شکست در هشت بازی اخیر خود در لیگ برتر با وجود تضمین صعود این تیم به دور پنجم جام حذفی با پیروزی 3-1 مقابل لوتون تاون در روز یکشنبه ، صبح دوشنبه از کار اخراج شد.

رومن آبراموویچ ، مالک چلسی ، پس از صرف بیش از 220 میلیون پوند برای خرید 7 خرید جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته ، احساس کرد که گزینه کمی برای افسانه آبی ها باقی مانده است. در حالی که لمپارد اکنون بیرون از خانه است ، توخل آماده است تا در غرب لندن جایگزین او شود و معامله ی بین دو طرف نزدیک به نهایی شدن است.

احتمال دیدار دوباره ی توماس توخل با تیاگو سیلوا و پولیشیچ

ورود این مربی 47 ساله به استمفوردبریج باعث می شود که وی دوباره با دو بازیکن سابق خود یعنی تیاگو سیلوا و کریستین پولیشیچ متحد شود. سیلوا زیر نظر توخل در فرانسه فعالیت می کرد در حالی که پولیشیچ لحظه دستیابی به موفقیت خود در دورتموند را مدیون این مربی 47 ساله است البته شاید تیاگو سیلوا از این جریان زیاد خوشحال نشود .

که این بخاطر صحبت های مدافع میانی برزیل در پی جدایی خود از پی اس جی با توخل است. سیلوا دو فصل را زیر نظر توخل در پایتخت فرانسه گذراند و در دوران تصدی خود یک بازیکن سرشناس بود ، یک سه گانه داخلی کسب کرد و به باشگاه کمک کرد تا فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان یوفا را بدست آورد.

با این اوصاف ، می تواند ورود قریب الوقوع توخل به استمفوردبریج را برای سیلوا کمی متشنج و ناخوشایند کند. هرچند که گفته می شود، هر دو به اندازه کافی با تجربه هستند که بتوانند یک رابطه تازه برقرار کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا چلسی را جلو ببرند.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.