1403-02-24

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » احتمال بازگشت بازیکن تاتنهام به تیم سابقش

به نقل از فوتبال لاندن و گزارش زوم اسپورت :رئال می خواهد با پیشنهاد 40 میلیون پوندی مدافع تاتنهام ، سرخیو رگیلون ، را باز هم د ر اختیار بگیرد . به نظر می رسد که رئال مادرید از فروش سرخیو رگیلون پشیمان است و در حال بررسی دوباره جذب مدافع تاتنهام است. با این اظهارات امکان دارد که ژوزه مورینیو از چنین پیشنهادی عصبانی شود .

اسپرز در سال های اخیر تجارت و نقل و انتقالات زیادی با لوس بلانکوس انجام داده است که از جمله آنها می توان به جذب سرخیو رگیلون و گرت بیل در تابستان گذشته اشاره کرد و این درحالی است که سرخیو رگیلون به سرعت در تیم مورینیو مستقر شده است و به یک عضور جدایی ناپذیر تبدیل شده است .

احتمال بازگشت بازیکن تاتنهام به تیم سابقش

هر چند که استقرار رگیلون در ترکیب اصلی زیاد تعجب آور نبود چون او فصل گذشته در سویا نیز عالی بود اما به نظر می رسد که زیدان به دبال جذب این بازیکن است .طرف اسپانیایی در دو سال آینده گزینه هایی برای تصحیح اشتباه خود در اختیار دارد ، این در حالی است که در تابستان های 2021 و 2022 گزینه ای برای استعفای مدافع اصلی با پرداخت 45 میلیون یورو دارد.

به گزارش اسپورت ، رئال در حال بررسی این گزینه است که قصد دارد در اولین فرصت ، که در پایان فصل جاری اتفاق می افتد ، شروع به کار کند این درحالی است که این پیشنهاد با 10 میلیون پوند به سود اسپرز ها تمام می شود اما قطعا ضربه ی بزرگی به برنامه های مورینیو خواهد زد .

از طرف مثبت ، این گزارش نشان می دهد که این همه بحث و جدل ، به رگیلون و برنامه های او بستگی دارد ، زیرا اگر اقدامات منظم برای او تضمین نشده باشد ، وی حتی فکر بازگشت به سانتیاگو برنابئو را هم می کند ، هر چند که انتقال او به رئال از طرفی بعید به نظر می رسد زیرا فرلاند مندی یک عنصر ثابت در رئال بوده است ، در حالی که مارسلو نیز در این ترکیب حضور دارد.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.