1403-02-08

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » الخلیفی بازنده دوئل تمام عیار؛ انتقال امباپه به رئال مادرید را قطعی بدانیم؟

الخلیفی بازنده دوئل تمام عیار؛ انتقال امباپه به رئال مادرید را قطعی بدانیم؟

الخلیفی بازنده دوئل تمام عیار؛ انتقال امباپه به رئال مادرید را قطعی بدانیم؟

به گزارش زوم اسپورت” و به نقل از وبسایت دیلی میل، رئال مادرید حالا اطمینان دارد که کیلیان امباپه مایل است برای پیوستن به این باشگاه دستمزدش را کاهش دهد. پس از اینکه دیروز لوپاریزین گزارش داد امباپه به پاری سن ژرمن گفته است که بعد از پایان فصل پاریس را ترک خواهد کرد، این اطمینان بیشتر نیز شد. برخی از هواداران رئال مادرید با احتیاط از این خبر استقبال کردند چرا که در سال‌های اخیر هر گاه تصور می‌شد امباپه به رئال نزدیک شده، او تغییر مسیر داده است. اما حالا احساس این است که او از بازی در لیگ فرانسه خسته شده و رئال مادرید مقصد مورد علاقه او است.

هرچند پی اس جی تکذیب کرده است که امباپه به آنها گفته است در مورد آینده خود تصمیم گرفته، اما این یک راز آشکار است که او دیگر علاقه‌ای به مذاکره برای تمدید قراردادش ندارد. امباپه در تابستان پاداش 80 میلیون یورویی وفاداری خود را بخشید و سوم ژانویه نیز گفت که با مدیریت باشگاه توافقی برد-برد داشته است.

الخلیفی بازنده دوئل تمام عیار؛ انتقال امباپه به رئال مادرید را قطعی بدانیم؟

رئال مادرید تاکتیک‌های خود را برای به دست آوردن برنده جام جهانی تغییر داده است، عمدتاً به دلیل پیشرفت وینیسیوس و فصل اول تماشایی جود بلینگام. اگر امباپه با رئال قرارداد ببندد، باید در باشگاهی جا بیفتد که در حال حاضر دو فوق ستاره جهانی دارد. باشگاه اسپانیایی همچنان پافشاری می‌کند که ساختار دستمزد فعلی خود را برای پرداخت 25 میلیون یورو خالص، به هم نخواهد زد. پردرآمدترین ستاره‌های باشگاه مادریدی بیشتر از 12 میلیون یورو خالص دستمزد نمی‌گیرند.

اما باشگاه همچنان می‌تواند به امباپه، قراردادی را پیشنهاد دهد که او را به پردرآمدترین بازیکن مادرید تبدیل کند و ابزارهای مختلفی برای افزایش درآمد او در اسپانیا وجود دارد، بدون اینکه حقوق او را دو برابر کند. رئال مادرید می‌خواهد 100 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد به امباپه پرداخت کند و به این ترتیب جبران کاهش دستمزد خواهد شد.

باشگاه معمولاً 50 درصد از حق تصویر خریدهای برتر خود را می‌گیرد، اما گزارش منابع نزدیک به رئال مادرید حاکی از آن است که این باشگاه می‌تواند به امباپه اجازه دهد تا 60 درصد حق تصویر را برای خودش داشته باشد. البته رئال مادرید هم بدون محدودیت مالی نیست. نوامبر گذشته در مجمع عمومی باشگاه، آنها از اعضا درخواست کردند تا 300 میلیون یورو دیگر برای تکمیل استادیوم قرض بگیرند و وام آنها برای این پروژه به 1.17 میلیارد یورو برسد. و همین سه سال پیش بود که فلورنتینو پرز اعلام کرد که باشگاه‌ها به یک سوپرلیگ جدید اروپا نیاز دارند زیرا بدون آن تا سال 2024 خواهند مرد.

اما با توجه به اینکه استادیوم جدید امسال 100 درصد تکمیل می‌شود، باید درآمدی ایجاد کند که بیش از دو برابر بازپرداخت وام‌های باشگاه برای ساخت آن باشد. در هر صورت، امباپه به رئال نزدیک‌تر از همیشه است اما بسیاری به درستی معتقدند تا زمانی که امباپه با رئال امضا نکند، هیچ خبری را باور نخواهند کرد.

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.