1403-04-12

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » هیاهوی نقل و انتقالات زمستانی چلسی

به گزارش زوم اسپورت ” با پایان یافتن قرارداد آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر در پایان فصل آینده ، آبی پوشان احتمالاً باید تابستان دیگر یک مدافع میانی دیگر به خدمت بگیرند که این مدافع می تواند اوپامکانو مدافع توانمند لایپزیگ باشد و تقریبا هر روز نام او در تیتر روزنامه های ورزشی به چشم می خورد ابلته اتان آمپادو در شفیلد یونایتد نیز گزینه ی دفاعی منسبی برای چلسی است .

این بازیکن به عنوان یکی از محبوب ترین مدافعان میانی تلقی می شود . این بازیکن جوان 22 ساله در حال حاضر از هر ویژگی لازم برای رشد در سطح بالایی برخوردار است و تیم های زیادی خواهان جذب او هستند . استعداد های اوپامکانو به تنهایی برای جذب بزرگترین باشگاه های جهان کافی است اما بند آزادسازی این بازیکن در پایان فصل فعال می شود و روزبه رزو گمانه زنی ها افزایش پیدا می کند .

رقم پیشنهادی اولیه لایپزیگ برای این مدافع 42 میلیون یورو بود اما این مبلغ به 37.5 میلیون یورو کاهش پیدا کرد و تیم های زیادی از جمله بایرن مونیخ ، لیورپول ، منچستر یونایتد و چلسی باهم وارد رقابت شده اند و این درحالی است که چلسی در حال حاضر دارای 5 مدافع میانی است:تیاگو سیلوا ، کورت زوما ، آندریاس کریستنسن ، آنتونیو رودیگر و فیکایو توموری . هرچند که فیکایو توموری قرار است این ماه به صورت قرضی جدا شود .

از پنج گزینه فعلی لمپارد ، چهار گزینه، آینده نامشخصی در استمفوردبریج دارند. سیلوا با 36 سال سن گزینه طولانی مدت چلسی نیست. او از زمان پیوستن به یک انتقال رایگان در تابستان تقریباً بی عیب بوده است اما در بهترین حالت آبی پوشان یک فصل دیگر می خواهند که این بازیکن برزیلی در چلسی بماند .

در همین حال ، آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن ، به ترتیب 27 و 24 ساله ، در چلسی بسیار در نقطه تلاقی هستند. هیچ یک از این بازیکنان به طور منظم با لمپارد که سیلوا و زوما را ترجیح می دهد بازی نکرده اند ، اما هیچ کدام در سال 2022 قرارداد ندارند. توموری نیز با 23 سال سن شاید به صورت قرضی جدا شود هرچند که او در ابتدا در ترکیب اصلی چلسی جا افتاده بود و لمپارد را تحت تأثیر خود قرار داده بود اما اوضاع به سرعت تغییر کرد و از ترکیب اصلی کنار رفت .

چلسی یا مجبور است زوج کریستنسن و رودیگر را متقاعد کنند که معاملات جدیدی را امضا کنند که با توجه به کمبود زمان برای جا افتادن انها در تیم ، بعید است یا آنها را بفروشند و بازیکنان دیگری جذب کنند .واقعیت این است که از گزینه های دفاعی ارشد میانی لمپارد ، فقط کورت زوما را می توان در فصل های بعدی قفل کرد. و گرچه گوئی ، سار و آمپادو بدون شک پتانسیل عظیمی دارند ، اما همه آنها هنوز در سطح بالایی ثابت نشده اند.

به همین دلایل بالا است که چلسی باید یک مدافع میانی بزرگ و با استعداد را جذب کند که بنظر اوپامکانو متناسب با این لایحه است . اوپامکانو یک مدافع و پاسورعالی است اما تنها نگرانی بزرگ طرفداران لیگ برتر این است که تناها 70.7 % ا دوئل هایی هوایی را برده است که این میزان کمتر از سیلوا و زوما است .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.