1403-04-15

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » شایعات نقل و انتقالات زمستانی چلسی

شایعات نقل و انتقالات زمستانی چلسی

به گزارش زوم اسپورت ” به نقل از فوتبال لاندن ،تقریبا در نیمه راه تا کنون چلسی نقل و انتقالات آن چنانی نداشته است .تجارت اصلی آنها در تابستان انجام شد و 200 میلیون پوند خرج كردند و تمركز این تیم بر روی ویرایش و چینش تیم است. در ادامه به شایعات نقل و انتقالاتی چلسی در پنجره ی زمستانی می پردازیم :

علاقه شدید بایرن به جذب هادسون اودوی – شایعاتی در این مورد به گوش می رسد که بایرن همچنان به جذب وینگر 20 ساله چلسی علاقه مند است و بنظر می رسد که بایرن خواستار جذب این بازیکن به صورت قرضی و با مبلغ 70 میلیون پوند است . چلسی پیشنهاد قبلی بایرن را برای جذب هادسون اودوی تا سال 2024 رد کرد ما بایرن هنوز ول کن نیست و خواستار جذب این بازیکن است .

شایعات نقل و انتقالات زمستانی چلسی

همین موضوعات باعث شده است تا این ماجرا به گونه ای بنظر برسد که بایرن ،وضعیت هادسون اودوی را از زمان حضورش در استمفورد بریدج زیرنظر دارد امید خود را برای جذب این بازیکن در آینده قطع نکرده است . هادسون اودوی در این فصل فقط 16 بار به میدان آمده است و فقط 8 بار ان از ابتدا در بازی حضور داشته است و از این 8 بازی تنها 4 باز ان 90 دقیقه را کامل بازی کرده است .

شایعه انتقال فیکایو توموری به میلان – آث میلان برای جذب فیکایو توموری به صورت قرضی برای 6 ماه تلاش می کند .توموری تا قبل از آمدن تیاگو سیلوا به چلسی و حضور کورت زوما در ترکیب اصلی، به عنوان مهره ی تأثیر گذار تلقی می شد اما اوضاع فرق کرد و تعداد بازی های او در این فصل کاهش یافت به طوریکه در این فصل تنها 4 بازی برای چلسی انجام داده است .

شایعات نقل و انتقالات زمستانی چلسی

توموری تابستان پیشنهاد وستهام را برای حضور این بازیکن در وستهام رد کرد و اکنون میلان میخواهد این بازیکن 23 ساله را به خدمت بگیرد و میلان همراه تیم های دیگر اروپا مانند لایپزیگ برای به خدمت گرفتن این مهاجم وارد رقابت شده اند .

رقایت آرسنال و چلسی برای جذب علی اکمان – این بازیکن ترکیه ای باشگاه بورساسپور مورد توجه تیم های زیادی از جمله آرسنال ، چلسی و گالاتاسرای قرار گرفته است . این مهاجم 18 ساله در 16 بازی موفق به ثبت 9 گل شده است .6 ماه تا اتمام قرارداد اکمان با بورساسپور مانده است و این بازیکن پیشنهادات زیادی را دریافت کرده است و گفته می شود که مبلغ پیشنهادی 3 میلیون پوند است اما به دلیل مشکلات مالی باشگاه ممکن است پیشنهادات پایین تر را نیز قبول کنند .

شایعات نقل و انتقالات زمستانی چلسی

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.