1403-04-15

زوم اسپورت

رسانه ورزشی مستقل

خانه » آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا

ادیون ایگالو ، مهاجم 31 ساله نیجریه ای ، علاقه زیادی به انتقال به لیگ برتر فوتبال در ایالات متحده دارد. طلسم قرض وی در منچستر یونایتد از تیم شانگهای شنهوا در پایان ماه جاری به پایان می رسد.

به احتمال زیاد تاتنهام قرار داد گرت بیل ، بازیکن 31 ساله ولزی را برای 20/21 تمدید نخواهد کرد . این بازیکن در شروع فصل جدید به عنوان بازیکن آزاد تلقی می شود .

مدافع برایتون ، طارق لمپتی 21 ساله ، در آستانه توافق برای یک قرارداد بلند مدت جدید با یکی از باشگاه های لیگ برتر است . البته بایرن مونیخ قهرمان آلمان از جمله طرف هایی است که خواهان جذب این مدافع است .

دایوت اوپامکانو، بازیکن حال حاضر لایپزیگ ، به نظر می رسد که این باشگاه را ترک کند . اما لایپزیگ قصد فروش این بازیکن را ندارد . بایرن مونیخ ،چلسی ، منچستر یونایتد و لیورپول خواهان جذب او هستند .

نیمار بازیکن 28 ساله برزیلی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با پی اس جی است و بنظر می رسد که پی اس جی نیز قرار داد او را تمدید کند زیرا به چنین مهاجمی نیاز دارد .

پاریس سن ژرمن دله علی ، هافبک 24 ساله تاتنهام، را هدف اصلی خود در نقل و انتقالات قرار داده است و امیدوار است که این هافبک جوان را به صورت قرضی در اختیار بگیرد .

اریک گارسیا مدافع 20 ساله اسپانیایی باشگاه منچستر سیتی قرار است . با قراردادی 5 ساله به جمع کاتالان ها بپیوندد و برای بارسلونا توپ بزند .

وستهام به شدت به مهاجم نیاز دارد و بولای دیا ریمز ،مهاجم باشگاه ریمس ، را هدف قرار داده است . رقم پیشنهادی ریمس برای این مهاجم 24 ساله 15 میلیون پوند است .

استون ویلا علاقه مند است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ، دیوید بروکس ، هافبک 23 ساله بورنموث و تیم ملی ولز ، را به خدمت بگیرد .

این مطالب از سوی سایت های معتیر فوتبالی از جمله اسکای اسپورت ، یورو اسپورت ، ESPN ، تاک اسپورت و … جمع آوری شده است .

درباه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

| Newsphere by AF themes.